NAV 2005 onmogelijk te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
Ik kan norton systemworks 2005, na een mislukte uninstall, niet meer installeren. Ik krijg tijdens de installatie steeds een foutmelding dat de setup niet verder kan gaan. Ik heb al op de help van symantec gekeken: http://service1.symantec....&prod=&ver=&osv=&osv_lvl=

Ik heb dat programma SymNRT dus gebruikt. Deze zou echt alle sporen van vorige installaties moeten verwijderen, maar na het gebruik van dit programmaatje kan ik systemworks nog steeds niet installeren.

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:54
Ik heb dat ook ooit eens gehad, dat is gewoon zwaar verrot. Windows herinstalleren maar.

Alhoewel ik wel nieuwsgierig ben naar een alternatief.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

handmatig???

program files + docs and sets + register en de snelkoppelingen, maybe safe mode?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 23:31 ]

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
Ik heb ook NAV 2005. Wat een kutprog vergeleken met 2004 zeg ! Niet alleen is ie 1000x slomer maar hij trekt je hele systeem snelheid naar beneden.
Je kunt em gewoon verwijderen zoals kampoe1 dat al aangag. Eerst de mappen verwijderen en daarna de registers ervan. Register kan je bereiken door bij uitvoeren in te vullen : regedit.

dikzak

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 19:32
<edit> ik ben nu aan het scannen met regseeker, zou dit enige zin hebben??? </edit>

ok, maar ik heb dat symnrt dus gebruikt, deze zou echt ALLE sporen zelf moeten verwijderen, niet dusssssss......

ik heb dit al eens eerder gehad, en toen had ik maar een format gedaan (was toen zowieso niet zo'n slecht idee :P ).
Maar ik wil liever niet windows herinstalleren, want dat heb ik al eens gedaan, en dat leverde heel veel problemen op met programma's die niet meer werkten etc....

En wat is dan het verschil tussen windows opnieuw installeren, en een windows installatie herstellen???

[ Voor 10% gewijzigd door stimpyMGS op 23-04-2005 11:58 ]