Toon posts:

Irritante Ruis In Nieuwe Boxen !! HELP !!

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden een nieuwe set 5.1 boxen gekocht, eenmaal aangesloten en geluidskaart geïnstalleert...geven de boxen altijd een tijdelijke ruis.
Ik heb mijn boxenset al ingeruild, een andere geluidskaart gehaald, maar toch blijft deze IRRITANTE ruis er tussendoor vliegen. Ik heb al veel geprobeert...
Wie kan mij een oplossing geven???

thnx....
LEMZZZ

Ps: mijn besturingssysteem is windows ME....

• The Bluesbro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:46
Geef eens wat meer info:

Wat voor speakers zijn het?
Wat voor geluidskaart gebruik je?
Systeem specs?

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:28

Super_ik

haklust!

netfilter? stekker omdraaien?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-02 22:51
Staat de microfoon input niet open per ongeluk?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:27

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat dacht je van even de policy doorlezen en op een normale en duidelijke manier je topic openen.

En dan met name dit:
• Probeer het eerst zelf op te lossen.

• Wees duidelijk, geef aan wat je al geprobeerd hebt.
Lukt het je niet om het zelf op te lossen, start dan gerust een topic maar geef duidelijk aan wat je probleem is en geef ook specifiek en duidelijk aan wat je gezocht en gevonden hebt, en waar je vast zit met je probleem. Doe je dit niet, dan kunnen we ervan uit gaan dat je dit niet gedaan hebt met als gevolg dat je topic op slot gaat. Dit kan je makkelijk voorkomen door aandacht aan de openingspost te besteden.

• Geef de inhoud van een topic aandacht.
Als je geen probleem hebt, maar een discussie wilt starten, maak dan ook een duidelijk topic waarin je iets stelt en beargumenteert waarom dat zo is. Loze mededelingen en topicstarts van maar één regel worden niet zo gewaardeerd.

• Geef een topic een logische titel die de inhoud ervan samenvat.
Het is niet de bedoeling dat je een titel maakt die de aandacht trekt, met veel uitroeptekens, hoofdletters of met "HELP HELP!" in de titel. Bedenk iets wat het onderwerp specifiek dekt.

• Plaats het topic in het juiste forum.
Dit topic komt niet echt heel erg overeen met de policy :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.