Oke ik zit met een probleem (anders was ik hier niet).
Ik ben bezig met een pc van een vriend in orde te maken, hij had wat rare problemen, het beeld flikkerede afentoe. Wat meest vervelende was dat de pc vaak niet opnieuw wou opstarten. Niet zo'n groot probleem, leek mij. Heb van alles geprobeerd om het probleem van het flikkerende beeld op te lossen. Het werkte alleen als ik er een andere videokaart er in stopte. Toen in de oude kaart er weer terug instopte viel me op dat ook in de bios de video kaart problemen gaf.
Zelf zat ik te denken aan een bios probleem van de videokaart.
Hier voor heeft de pc 2 jaar zonder problemen gedraait.
Weet iemand een manier om opnieuw een bios in een video kaart te flashen? (ik hoop dat dit een oplossing is, andere oplossing zijn altijd fijn.)
videokaart: leadtek winfast a280le 128mb
windows xp home
256mb ram aan geheugen
40gig maxtor hardeschijf
Athlon xp 1800+
msi kt4v moederbord (nieuwste bios zit er op)
wat ik algeprobeerd heb:
nieuwe drivers voor moederbord en videokaart,
verschillende divers geprobeert.
Bios update geprobeerd van Leadtek, maar die gaf aan dat de nieuwste bios er al in zat.
Voeding lijkt me ook niet echt een probleem,
de pc word niet echt warm, net zoals de videokaart.
Iemand nog ideeën?
edit: kan een mod mijn titel aan passen
landen moet laden zijn
Ik ben bezig met een pc van een vriend in orde te maken, hij had wat rare problemen, het beeld flikkerede afentoe. Wat meest vervelende was dat de pc vaak niet opnieuw wou opstarten. Niet zo'n groot probleem, leek mij. Heb van alles geprobeerd om het probleem van het flikkerende beeld op te lossen. Het werkte alleen als ik er een andere videokaart er in stopte. Toen in de oude kaart er weer terug instopte viel me op dat ook in de bios de video kaart problemen gaf.
Zelf zat ik te denken aan een bios probleem van de videokaart.
Hier voor heeft de pc 2 jaar zonder problemen gedraait.
Weet iemand een manier om opnieuw een bios in een video kaart te flashen? (ik hoop dat dit een oplossing is, andere oplossing zijn altijd fijn.)
videokaart: leadtek winfast a280le 128mb
windows xp home
256mb ram aan geheugen
40gig maxtor hardeschijf
Athlon xp 1800+
msi kt4v moederbord (nieuwste bios zit er op)
wat ik algeprobeerd heb:
nieuwe drivers voor moederbord en videokaart,
verschillende divers geprobeert.
Bios update geprobeerd van Leadtek, maar die gaf aan dat de nieuwste bios er al in zat.
Voeding lijkt me ook niet echt een probleem,
de pc word niet echt warm, net zoals de videokaart.
Iemand nog ideeën?
edit: kan een mod mijn titel aan passen
[ Voor 4% gewijzigd door cossy nl op 22-04-2005 19:14 ]