Toon posts:

Thermaltake Bigwater

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Thermaltkae bigwater gekocht.
Volgens de beschrijving moet ik hem eerst aansluiten, vullen en dan gewoon aanzetten.
Volgens mij moet je eerst testen dat je geen lekken hebt.
én wat mijn vraag nu eigenlijk is is: Kan ik mijn pc (amd athlon 64 bits S 939) al laten draaien zonder dat het water gelijk de processor bereikt?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
neej dat moet je zeker niet doen, je zou em uit de kast in elkaar kunnen zetten om te kijken of ie lekt, maar zeker niet de pc aanzetten als er geen water in het cpu blok zit !

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan hem opzich wel buiten de kast in elkaar zetten, maar de pomp heeft een mobo aansluiting dus moet ik die stekker op een mobo aansluiten

• PilatuS
  • Niet online
dan zet je em toch vlak bij de pc in elkaar :)

maar ik denk dat ie niet zo snel zal lekker hoor, als je alles gewoon goed aansluit zou het goed moeten gaan

Verwijderd

Topicstarter
maar op het hele begin, als ik het resevoir al wel gevuld heb, maar het is nog niet helemaal rondgepompt kan ik de pc dán wel aanzetten?

• PilatuS
  • Niet online
liever niet, het koper van je blokje word namelijk vrij snel warm en als er dan geen water in zit word ie al snel te heet

edit : het kan wel als er maar binnen een paar seconden water door het blokje gaat

[ Voor 27% gewijzigd door PilatuS op 22-04-2005 18:11 ]

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

als de lucht er (voor het grote gedeelte) uit is: ja

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Verwijderd

ik weet niet hoe het bij deze set moet maar je moet je voeding jump starten zodat je stroom op je pomp kan zetten zonder dat je de pc in werking zet. Als je dat namelijk niet doet heb je kans dat je de CPU er uit laat knallen, het was pijnlijk ik heb het gehad Wow waterkoeling, Wow rokende processor. Ik was zo opgewonden dat ik vergat na tedenken :>)

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:59

Smarron

The bend

Je kunt toch gewoon je PC zonder cpu erin aanzetten? Dan krijg je in ieder geval de circulatie door je waterkoeling.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-02 20:15

Memendo

V4-power/Team BSD

Simpel

ATX stekker ed van je moederbord af, verloopje op de pomp zodat je hem op een gewone molex aansluit.

Vervolgens groene en zwarte draad van je ATX stekker doorverbinden en je pompje loopt zonder dat je pc gestart is.
Pagina: 1