Caching bij DNS servers Tiscali?

Pagina: 1
Acties:

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Ik zat net een poging te ondernemen om online, kletsend via Yahoo Messenger, een vakantie te boeken op Texel samen met een vriendin in de VS.

We kregen steeds verschillende resultaten voor dezelfde aanvraag op de site. 17 vrije plaatsen bij mij 112 bij haar. Het is consistent over diverse browsers met geveegde cache en cookies aan beide kanten van de oceaan..

Ik zit bij Tiscali. Wie wil de site eens uitchecken die niet bij Tiscali zit?

Hier is de site: http://www.texel.net/verblijf/bungalow/&lng=en .
Kies 2 personen in De Cocksdorp voor de periode van zat 4 juni gedurende 7 nachten en laat me weten hoeveel vrije plaatsen er zijn.

Verwijderd

17 bij mij maar hij is wel traag met het opvragen en volgens mij staan er in het begin 112
zou het kunnen zijn dat zij niet op zoek drukt of dat het bij haar nog trager is

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:48
Ik ook 17 (zit via Surfnet nu).

Dit heeft niets met je DNS te maken, eerder met cache op de webserver (of proxy).

Offtopic: Vreemd dat het eerste gedeelte van de boeking in het engels is en het 2e in het nederlands.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:29:
17 bij mij maar hij is wel traag met het opvragen en volgens mij staan er in het begin 112
zou het kunnen zijn dat zij niet op zoek drukt of dat het bij haar nog trager is
Ik heb dat van de search nog even nagevraagd. Was niet het geval.
jongentje schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 15:55:
Ik ook 17 (zit via Surfnet nu).

Dit heeft niets met je DNS te maken, eerder met cache op de webserver (of proxy).

Offtopic: Vreemd dat het eerste gedeelte van de boeking in het engels is en het 2e in het nederlands.
Ik ging er een beetje vanuit dat de cache van de provider gekoppeld was met de DNS server. De site is idd niet bepaald een hoogstandje...