Toon posts:

HTML Menu links

Pagina: 1
Acties:
  • 709 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb met html + 2 .js file's een menutje gemaakt:

http://members.lycos.nl/zoepkow/menu2items.js
http://members.lycos.nl/zoepkow/menu2progr.js

Je krijgt dus een horizontaal menu, en nou wil ik dat als ze op bijvoorbeeld scooters klikken, er niets gebeurd en pas als ze op nieuw klikken (submenu) dan pas erna toe gaan.

Ik heb al geprobeerd om het # weg te halen, maar dan doet hij helemaal niets meer, ook als ik de rest weg haal doet hij niets meer

wie kan mij helpen

PS Sorry Quist was vergeten het 2e bestand er in te zetten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 14:56 ]

Verwijderd

Je geeft slechts een paar array's met menu data. De code van het menu is ook handig. Wij snappen natuurlijk niet wat de data representeert. Ik heb het idee dat jij er ook geen bal van snapt en dat je ook geen enkele moeite wil doen om het uberhaupt te snappen. Een haakje weghalen en dan hier komen uithuilen is niet voldoende. ;)
Kortom, kom eens met wat meer informatie over de brug.

// edit
Sorry sandriekus1987, maar die code ga ik niet eens proberen door te kijken. Zorg eerst maar eens dat alles fatsoenlijk inspringt en voorzien is van nuttig commentaar :/

// edit 2
Ik vond het zaakje al verdacht. En terecht. Ergens in een reply op een Deens forum heeft iemand precies dezelfde code. De kans dat twee apen (die beesten natuurlijk) twee identieke scripts intikken is haast onmogelijk. Kan dus ook wel met alle waarschijnlijkheid zeggen dat jij dit niet heb gemaakt :>
Het beste wat je dan kan doen is contact opnemen met de maken. Die weet hoe het in elkaar zit en wat je moet aanpassen. Wij kunnen hier geen touw aan vastknopen

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 15:06 ]

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Hey leuk! Een open directory B)

Verwijderd

Topicstarter
haha ja der staan tog alleen ma wa foto's op als link voor een andere site dusjha boeie :P

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-04 19:47
Zag er net een leuke dame tussen zitten!. :9 .... (zou het maar ff dichtgooien.. ;) )

stp - PSN ID: stp_4

Verwijderd

Topicstarter
haha hoe dan

• supakeen
Door er een lege index.html of index.php in te zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Zo dan??

//edit

haha ja khad het nieteens in de gate;) maare heeft iemand een oplossing voor mijn probleem :P

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 15:19 ]

• supakeen
Choeso jei!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb aan die menu2prgr ook niets veranderd nee dat klopt Quist. Maar aan de andere file wel, het uiterlijk enzo en die ga ik ook verder nog veranderen :) maar ik dacht misschien wete jullie het wel

Maar dan kijk ik wel even verder

Thnx evengoed

Sluit topic maar!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 15:29 ]

Pagina: 1