Toon posts:

hardeschijf kapot?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

dus hij is denk ik kapot, maar jullie hebben dr meer verstand van dan ik.

ik hab met hiren's boot cd en norton diskdoktor gekeken naar een hardeschijf in mn pc.

maar het klikt maar wat .. en blijft klikken, maar booten doet het niet.

+ dat norton zegt dat er een low-level format gedaan moet worden.

...
dus wat denken jullie dr van?

Alex.

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik denk dat je je verhaal duidelijker op moet zetten ;)

Verwijderd

Uh, wat voor hardeschijf is het? De tool van de fabrikant er al overheen gehad?

• DrEvil1986
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-01 17:04
Een antwoord op je vraag: ja hij is kaduuk.
Hij is mogelijk nog wel te redden...maar we weten alleen dat ie tikt. Wat meer info zou fijn zijn.
Is ie gevallen? Of gewoon ineens?
Dit kan nl schade/slijtage zijn maar ook een fout in de aansturing.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt voordat je een topic start :) We kunnen helaas op geen enkele manier uit de topicstart opmaken wat je allemaal al hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. En dat is in de strijd met het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/], waarmee je zojuist akkoord mee bent gegaan. Dit topic gaat dan ook dicht.

Wat je had kunnen doen is om eerst even de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te raadplegen. Hier in Opslagmedia & I/O Controllers is dat dus de OM FAQ / Beleid. Via het Harddisks gedeelte van de inhoudsopgave had je de volgende hoofdstukken kunnen vinden: Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot? en Hoe krijg ik verloren gegane data terug?, waarin je gelijk het antwoord op je vraag kunt vinden :)

Tip: neem voortaan de "Let op" tekst dat niet voor de sier bovenaan in de [New Topic] van het subforum staat door, voordat je een topic plaatst. Daarin staat namelijk een handige samenvatting van wat je allemaal minimaal moet kennen en uitvoeren, voordat je het topic plaatst ;)

Dit topic is gesloten.