Toon posts:

Teamspeak, soms wel inloggen soms niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb host sinds kort mijn eigen teamspeak server. Maar sinds dat ik die teamspeak server host kunnen steeds 2 dezelfde personen soms niet op mijn server inloggen. Hij zegt dan dat de server offline is terwijl ik er gewoon met andere mensen er wel op zit. Maar als ik dan de standaard poort omzet naar een willekeurige andere poort dan werkt het opeens wel. Maar als ik hem dan weer gelijk terugzet naar de standaard poort dan werkt het weer niet. Maar het vreemde is als ik hem de volgende dag weer terugzet naar de standaard poort dat hij het dan wel weer doet. Het maximale aantal users is nog lang niet bereikt dus dat kan het ook niet zijn. Ook mijn poort (UDP 8767) is goed gemapt. Dit gebeurd trouwens op willekeurige tijden en we gebruiken allemaal de nieuwste versie van Teamspeak ook de Teamspeak server is de nieuwste versie. Wat zal het kunnen zijn. Zal het mischien aan de provider liggen van de 2 users?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 14:03 ]

• cygnus_6
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-01 11:45
ik zou niet zo meteen weten hoe je dit kan oplossen maar misschien weten de mensen op het teamspeak forum een oplossing.

deze topic
helpt misschien ook wel.

Verwijderd

Topicstarter
Aan de hand van het topic wat u mij gaf lijkt het probleem opgelost maar dit kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Als het niet is opgelost geef ik wel weer een reactie

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem bestaat nog steeds

Verwijderd

Topicstarter
klein kickje

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Het klinkt toch als een client side issue. Ik draai zelf ook al een tijdje een TS server en als er iemand connect problemen had, lag dat achteraf altijd aan de lokale instellingen.
Misschien kunnen de 'slachtoffers' eens kijken of ze er, ten tijden van connect problemen, met telnet wel inkomen. Ze moeten dan dit intypen in de DOS prompt:
telnet 1.1.1.1 8767 (waarbij 1.1.1.1 jouw externe IP adres voorstelt)

Als dit lukt, is de verbinding iig OK. Als dit ook niet lukt, lijkt er dus een firewall oid roet in het eten te gooien.. Succes!

[ Voor 6% gewijzigd door Ook op 26-04-2005 07:28 ]

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1