[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 9][/rml]
voor de rest weet ik niet of het een goed ding is, maar misschien dat ze het daar weten
voor €50 is het een aardig dingetje
verwacht geen ipod kwalitijd of zo
ze gaan relatief makkelijk kapot maar dat geelt voor zo goed als alle speelers in deze prijsklasse
nadeeltje van deze vind ik dat de radio in het hoofdtelefoon snoer zit
en daardoor een eigen battereitje heeft
en een eigen volume knop die niet zo goed werkt
verwacht geen ipod kwalitijd of zo
ze gaan relatief makkelijk kapot maar dat geelt voor zo goed als alle speelers in deze prijsklasse
nadeeltje van deze vind ik dat de radio in het hoofdtelefoon snoer zit
en daardoor een eigen battereitje heeft
en een eigen volume knop die niet zo goed werkt
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
Ik zal zeggen koop hem en test het uit, bij mycom heb je toch 8 dagen niet goed geld terug garantie, dus als die niet bevalt kun je hem altijd terug brengen. Verder kun je ook altijd naar reviews zoeken van deze mp3 speler met google.
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Verwijderd
Je kan de losse fm radio ook als voordeel zien: zijn je batterijen van je speler op, kan je nog steeds radio luisteren.
De kwaliteit van deze apparaatjes is gewoon goed. Zeg maar het My First MP3 Speler effect. Gewoon, goeie kwaliteit, simpel in het gebruik, en niet te groot.
De kwaliteit van deze apparaatjes is gewoon goed. Zeg maar het My First MP3 Speler effect. Gewoon, goeie kwaliteit, simpel in het gebruik, en niet te groot.
Dit hoort ten eerst in Gadget Talk thuis, ten tweede, een klein beetje zelf onderzoek kan geen kwaad. Koop m desnoods en breng hem terug als-ie je niet bevalt.is het wat ?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()