• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:20

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Die wil ik dus graag hebben maar heb geen idee wat gemiddelde prijs is en ben benieuwd of een 2e hands toestel wellicht wat is.
Ik zoek er 1 geschikt voor Libertel of sim-lock vrij en ZONDER abonnement.

Weet een tweaker bij welke winkel deze het goedkoopst is en wat de prijs dan is?

En schijnen ook sites te zijn die dit bijhouden maar ik weet ze niet te vinden (heb ook niet veel tijd om te zoeken want ik ben aan het werk :()

Verwijderd

Dan koop je een los toestel, een los SIM-pakket (prepaid) van Libertel en dan kun je bellen.

Nokia 7110: f 709,- (www.gsmplus.com);
SIM-pakket: f 79,95 met f 45,- beltegoed.

Verwijderd

En ik zou GEEN tweedehands toestellen kopen als ik jou was... Althans, niet die al een jaar gebruikt zijn o.i.d.

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 12:52 schreef Sebastard het volgende:
En ik zou GEEN tweedehands toestellen kopen als ik jou was... Althans, niet die al een jaar gebruikt zijn o.i.d.
Was ik ook niet van plan :) Kan er waarschijnlijk 1 kopen met nog 11 maanden garantie voor 500 gulden.

Ik heb al een Libertel pre-paid kaart dus die heb ik niet meer nodig.

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

anders heb ik er nog een met garantie
ook voor 500,-

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Verwijderd

Als jij die hoeveelheid geld voor dat toestel wilt neerleggen, en hem tweede hands voor dat bedrag kunt krijgen: vooral doen!

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 15:31 schreef ken het volgende:
anders heb ik er nog een met garantie
ook voor 500,-
Hoe lang nog in de garantie?
Originele doos?
Accesoires?

* uibeltje heeft wel interesse (ICQ, me anders ff, ik heb hier geen ICQ, vanavond wel)

Verwijderd

Ik vind dat veel te duur voor dat toestel, daar kun je bijna een 6210 voor halen, 350-400 voor een net nieuwe 7110 lijkt me wat meer in de richting.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 10:40 schreef Ghz_ het volgende:
Ik vind dat veel te duur voor dat toestel, daar kun je bijna een 6210 voor halen, 350-400 voor een net nieuwe 7110 lijkt me wat meer in de richting.
Je kunt zeuren en zeuren...
Pagina: 1