Is er ook een makkelijkere manier om gebruikers van de ene groep naar de andere groep te verplaatsen, zonder dat ik alle gebruikers handmatig weer in moet kloppen in AD, of dat ik eerst al die gebruikers moet selecteren en dan "add to group"? Het is een w2k server.
Verwijderd
tik "net help group" op commandline en maak ff een scriptje... of gebruik groupcopy uit de reskit
Is het dan ook mogelijk om de PDC ergens in te stellen? Aangezien de PDC in Den Haag staat van het domein en ik in Groningen.Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:17:
tik "net help group" op commandline en maak ff een scriptje... of gebruik groupcopy uit de reskit
En wanneer ik het source domain opgeef in GroupCopy, dan krijg ik dus de melding dat de PDC niet gevonden kan worden.
DNS staat goed, en ook de routes zijn aanwezig? Lijkt me dat je dat eerst even op orde zal moeten hebben voordat je verder kunt. De PDC moet bereikbaar zijn op fqdn, host.domain.suffix 
Ik zet eventjes je OS vooraan in de titel, omdat dat verplicht is in Windows Operating Systems. Op het forum verwachten we ook dat je zelf het een en ander probeert alvorens je vragen hier te stellen. Die eigen inzet is belangrijk hier, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kunt lezen.
[google=pdc could not be found] levert veel resultaten, waaronder ook mogelijke oplossingen. Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Ik zet eventjes je OS vooraan in de titel, omdat dat verplicht is in Windows Operating Systems. Op het forum verwachten we ook dat je zelf het een en ander probeert alvorens je vragen hier te stellen. Die eigen inzet is belangrijk hier, zoals je in Algemene gedragsregels (Netiquette) kunt lezen.
[google=pdc could not be found] levert veel resultaten, waaronder ook mogelijke oplossingen. Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Pagina: 1