Ik heb een A7V gekocht en nou doet zich het fenomeen voor dat het power-ledje na uitschakelen van de pc blijft branden. Wat erger is: ook de led-jes boven de SCROLL-, NUM- en CAPS-lock toetsen blijven (vaag) branden. Bij opnieuw opstarten doet het keyboard het niet meer. Ik moet dan de powerswitch aan de achterkant van de kast uitzetten en weer aan. Na opnieuw starten doet alles het dan weer, totdat ik het systeem weer uitschakel uiteraard. Wat kan dit zijn? ik heb die connctoren op het mobo (power-led, HD-led, reset-led) allemaal al eens andersom gezet, maar niets helpt. Jullie wel????
Verwijderd
Dat het toetsenbord aanblijft is normaal: Dat is met ATX eenmaal zo. Maar dat ie het niet meer doet bij het booten
Powerledje kan ik niet verklaren...
Is wel lastig hoor dat toetsenbord! Moet ik steeds de aan-uit-knop achterop de kast beroeren! Bij mijn andere ATX-systeem (met MSI K7TPro) en mijn vorige systeem (met ASUS K7M) had ik dat trouwens niet hoor, dat het keyboard bleef branden!
Verwijderd
als je een jumer op je mainboard hebt zitten "suspend to ram" zou ik die eens proberen om te zetten
ken meer mensen met een probleem wat hier op lijkt
ken meer mensen met een probleem wat hier op lijkt