-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
En heb je wel de juiste software taal gekozen? Zodat de taal van de update overeenkomt met die van de huidige software.
[ Voor 70% gewijzigd door OneUp op 22-04-2005 11:48 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
heb je eerst de oude verwijderd ?
en heb je rechten om het te installeren ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
gewoon windows XP met alle updatesOneUp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:46:
Mag ik vragen wat je OS is?
ik weet niet of hij juist de exe niet kan vinden of juist de dat bestand. maar het dat bestand bestaat niet want dat zal hij met dat commando wel aanmakenchucky666 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:47:
zo te zien heeft ie een foutmelding op die dat file ?
heb je eerst de oude verwijderd ?
en heb je rechten om het te installeren ?
en natuurlijk
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
met een download manager ?
mischien heb je 2 corrupte exe files te pakken ?
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
kan ik niet kiezenOneUp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:46:
Mag ik vragen wat je OS is?
En heb je wel de juiste software taal gekozen? Zodat de taal van de update overeenkomt met die van de huidige software.
ik heb het eerst met firefox gedownload, zelfde error, toen met Iexplorer ook zelfde error. toen nog een flashfxp en ook weer zelfde error dus het ligt niet aan de filechucky666 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:51:
hoe download je de drivers ?
met een download manager ?
mischien heb je 2 corrupte exe files te pakken ?
[edit]
ho ook nog vergeten te zeggen, heb het ook nog van alternatieve website's geprobeerd
[ Voor 7% gewijzigd door Ankh op 22-04-2005 11:55 ]
Ik bedoelde de softwaretaal van de update die je hier kunt downloaden.SCaRaBaeuS schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:54:
[...]
kan ik niet kiezengaat allemaal automatisch
[...]
ik heb het eerst met firefox gedownload, zelfde error, toen met Iexplorer ook zelfde error. toen nog een flashfxp en ook weer zelfde error dus het ligt niet aan de file
[edit]
ho ook nog vergeten te zeggen, heb het ook nog van alternatieve website's geprobeerd
Ik heb hem even hier getest maar hij installeert hem gewoon. Heb je hem wel geinstalleerd nadat je de oude versie volledig verwijderd hebt? Want het is volgensmij niet echt een update maar gewoon losse software/driver.
[ Voor 3% gewijzigd door OneUp op 22-04-2005 12:16 ]
People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.
klopt als het er nog op staat dan moet je hem verwijderen (vraagt ie ook omOneUp schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:15:
[...]
Ik bedoelde de softwaretaal van de update die je hier kunt downloaden.
Ik heb hem even hier getest maar hij installeert hem gewoon. Heb je hem wel geinstalleerd nadat je de oude versie volledig verwijderd hebt? Want het is volgensmij niet echt een update maar gewoon losse software/driver.
ik zal eens kijken naar die taal, hij zou goed moeten wezen hehe
het werkt thanks =]