[3ds max] Plugins: hoe testen?

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hai

Ik moet voor een opdracht op school onderzoeken hoe we het beste kleding kunnen animeren.
Eventueel mogen er plugins worden aangeschaft, maar natuurlijk niet zomaar. Dus moet ik eerst kijken welke zijn geld echt waard is. En of ze veel betere resultaten geven dan reactor of simcloth welke gratis zijn.
Bijvoorbeeld ClothFX of ClothReyes. Van die 1e is geen demo te vinden, die 2e kan geen resultaat laten zien met de demo.
Hoe kan ik nu kijken of deze 2 (vooral ClothFX) de moeite waard is, zonder er meteen 400 euro voor te betalen?

Alvast bedankt

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Door een warez versie te gebruiken :?
Niet helemaal legaal natuurlijk, maar als het voor een bonafide doel is, is het op zich moreel verantwoordelijk :)

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 14:43

Masselink

Voor de dorst

Wat dacht je van contact opnemen met de fabrikant en dan de situatie uitleggen ? Het lijkt me vreemd dat ze een potientiele klant laten lopen.

Wireguard VPN Client: https://github.com/masselink/MasselGUARD

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Masselink schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:24:
Wat dacht je van contact opnemen met de fabrikant en dan de situatie uitleggen ? Het lijkt me vreemd dat ze een potientiele klant laten lopen.
Lang niet alle fabrikanten geven trials weg :)