Toon posts:

Automatische Demping

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al geruime tijd last van een zeer vervelend probleem.
Ik gebruik voor het afspelen van mijn mp3's de laatste winamp. Werkt helemaal prima, alleen tijdens het afspelen van nummers wordt het geluid soms opeens zachter en na een onbepaalde tijd gaat het geluid weer harder, zonder dat ik ook maar iets aan de volume knop veranderd heb.
Het lijkt dus wel dat het geluid automatisch gedempd wordt om vervolgens weer in volume te stijgen. Dit gebeurt trouwens volledig willekeurig, ene keer wel andere keer niet.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, heb bedrading al bekeken, maar die is correct

Audio:

SB! live D400 met 5.1 boxen

Verwijderd

Is het niet dat de ene mp3 een Harder volume heeft als de andere mp3 --> met als gevolg dat het lijkt of het geluid gedempt wordt

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 11:26 ]

Verwijderd

Ben je tussentijds aan het scrollen?

Verwijderd

Topicstarter
Het is tijdens de mp3, mm dat scrollen zou er best misschien wel eens mee te maken kunnen hebben. Zal eens of het niet gebeurd als ik niet scroll tijdens het internetten wat heel goed mogelijk is!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je dat ook nog uitzetten dat het scrollen je volume niet beinvloedt?

Verwijderd

Topicstarter
Heb het gevoel dat het niet aan het scrollen ligt, was simpel aan het surfen zonder te scrollen en het geluid werd ook gedempt alleen heel kort maar.

Verwijderd

Heb je nog geprobeerd Winamp opnieuw te installeren???
Wat doet ie als je de liedjes afspeelt in Media Player???

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal winamp er even helemaal afgooien eens kijken wat voor resultaat dit heeft.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:40

TommyGun

Stik er maar in!

Gebruik de "Edit" knop ipv 3 reacties achter elkaar te posten... Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

[ Voor 46% gewijzigd door TommyGun op 22-04-2005 20:22 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Pagina: 1