Generic Host Process for Win 32 Service error

Pagina: 1
Acties:

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Beste GoT,

Ik heb een probleem met mijn computer. Ik heb een Pentium 4 3,0 GHz HT, 512 MB DDR 400 mhz, Maxtor 6b200PO, Nvidia Geforce FX 5700LE, Soundmax Digital Audio onboard en een Asus p4p800SE moederboard.
Het geheugen heb ik getest en dat is in orde. Alles is zowat nieuw. O-)
Ik heb Windows XP Professional Service Pack 1.
Mijn virusscanner is AVG Free Edition 7.0. :P

Het probleem is dat als ik mijn comp aanzet en een tijdje aan laat staan dan krijg ik uit het niet eens fout die heet: Generic Host Process for Win32 Services. Modname is unknown. Als ik dan de Technische gegevens van het foutenrapport bekijk dan staat er SVCHOST.EXE dus daar zal het wel te maken mee hebben. Zodra ik het foutenrapport sluit crasht mijn pc. Sommige dingen reageren nog maar ik kan geen programma meer uitvoeren. De programma's die aanstonden die werken nog wel maar nie helemaal 100%. Ik kan taakbeheer niet starten. Mijn startbalk reageert ook niet meer. Dus ik ben genoodzaakt de pc opnieuw te starten. Ook krijg de de event ID 8032 en 8021 met als source: Browser. Ik heb al op de Microsoft Knowledge Base gekeken en alles is toch in orde. Nu weet ik niet of deze twee events iets te maken hebben met de Generic Host Process Error. Ik heb recent niets nieuws geinstalleerd. Als ik nog iets erbij moet vermelden dan hoor ik dat graag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. |:(

Greetz Roël ;)

- Computers blijven drama dingen -

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

heb je al op spyware gezocht :?
en probeer ook eens sp2 te installeren, mischien dat dat helpt ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• thatrunks
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Jep, ik heb een volledige virus scan gedaan, hijackthis enz. Ad-Aware scan en spybot s&d ook. En service pack 2 ook nog erop gezet :P maar omdat ik precies hetzelfde kreeg heb ik hem weer eraf gegooid :P khou nie zo van die sp2 :P iig thx for the reply als je meer oplossingen weet dan hoor ik het graag :)

[ Voor 4% gewijzigd door thatrunks op 22-04-2005 11:31 ]

- Computers blijven drama dingen -