[W2K] Blijft bij opstarten hangen op SD32.exe

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Bij mijn vrienin blijft haar computer hangen bij het opstarten. Als ze de computer vervolgens opnieuw opstart dan doet hij het niet.

Toen hij net bleef hangen heb ik even de taskmanager geopend en toen zag iok dat 1 van de actieve processen SD32.exe was en dat die er ook nog eens 2 keer instond. Dus toen heb ik er daar 1 van afgesloten en toen ging hij weer verder en verliep het opstarten verder normaal.

Als ik hier een search doe op sd23 dan wordt er gezegd da dat Norton speeddisk voor win9x zou zijn. Hij staat hier in de system directory. Dus ik voreg mij af. Kan ik die veilig weghalen? Of hoe los ik dit probleem op?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

sd32.exe?

Virusscanner al eens op z'n falie gegeven?
trek dat ding eens door de Jottiscan heen (zie B&V) want ik heb 'm hier niet op verschillende systemen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Oscar Mopperkont
Virusscanner, zojuist geupdate vindt niets. Maar als jij hem niet hebt, dan is het denk ik geen probleem om hem weg te halen?

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:01:
Virusscanner, zojuist geupdate vindt niets. Maar als jij hem niet hebt, dan is het denk ik geen probleem om hem weg te halen?
Nee denk het niet maar vergeet niet dat het ook een cloon kan zijn van het bestand he! Hiermee bedoel ik dat het ook spyware kan zijn want ikzelf heb al eens meegemaakt dat een spyware rommel mijn bestanden gewoon begon te klonen :| haha :D :+

//Creegfire

• Oscar Mopperkont
Ik heb het bestand inmiddels verwijderd en toen ging hij bij opstarten miepen dat hij hem niet kon vinden. Heb het nu ook uit de registry verwijderd en alles lijkt nu weer normaal te werken :)

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025

Creegfire

Wow hey!

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:55:
Ik heb het bestand inmiddels verwijderd en toen ging hij bij opstarten miepen dat hij hem niet kon vinden. Heb het nu ook uit de registry verwijderd en alles lijkt nu weer normaal te werken :)
Ok netjes gedaan! das gelukkig weer een oplossing erbij :)!!!

//Creegfire

Pagina: 1