Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
min nokia 3200 heb ik gister verkocht, dus nu ga ik opzoek naar een nieuwe gsm, kunnen julie me helpen naar de zoektocht naar een gsm met
  • infrarood of bluethoot (liefst allebij, maar geen bluethoot is niet onoverkomelijk)
  • redelijke camera (liefst iets beter dan de rot cam op een 3200)
  • filmpjes kunnen opnemen (heel belangrijk! vind ik een must)
  • moet met USB infrarood/bluethoot dongle aan pc kunnen
  • al een jaar of meer op de markt zijn (wil namelijk 2e hands kopen voor +/- 110 euro)
  • 65 duizen kleuren scherm
zelf dacht ik aan een Samsung E-710 alleen weet ik niet of die aan een infrarood poort op de computer kan, dit toestel voldoet verder aan al mijn eisen behalve bluethoot.

en ja, ik heb al erg goed gezocht, alleen wil ik jullie ervaringen/aanraders wel eens horen!

[ Voor 7% gewijzigd door GoldenSample op 22-04-2005 10:15 ]

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 15:24

Tjark

DON'T PANIC

2e hands? niet gewoon een T630 ofzo die iedereen heeft? (heeft bluetooth)

*insert signature here

Verwijderd

GoldenSample schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:15:
min nokia 3200 heb ik gister verkocht, dus nu ga ik opzoek naar een nieuwe gsm, kunnen julie me helpen naar de zoektocht naar een gsm met
  • infrarood of bluethoot (liefst allebij, maar geen bluethoot is niet onoverkomelijk)
  • redelijke camera (liefst iets beter dan de rot cam op een 3200)
  • filmpjes kunnen opnemen (heel belangrijk! vind ik een must)
  • moet met USB infrarood/bluethoot dongle aan pc kunnen
  • al een jaar of meer op de markt zijn (wil namelijk 2e hands kopen voor +/- 110 euro)
  • 65 duizen kleuren scherm
zelf dacht ik aan een Samsung E-710 alleen weet ik niet of die aan een infrarood poort op de computer kan, dit toestel voldoet verder aan al mijn eisen behalve bluethoot.

en ja, ik heb al erg goed gezocht, alleen wil ik jullie ervaringen/aanraders wel eens horen!
je vraag is wel erg algemeen en niemand zal deze vraag voor jou kunnen beantwoorden, het beste kan je naar een site als belcompany gaan en daar de specs doorlezen, je zal dan uiteindelijk 2/3 gsm`s over houden en dan kan je alle ervaring topics hier door lezen.

ik ben bang dat dit anders wel erg opsom topic wordt waar je zelf niet wijzer van wordt. Ik heb zelf goede ervaring met nokia en slechtere ervaring met siemens ericcsson maar dat is erg persoonlijk en sommige mensen willen nooit een nokia meer hebben.

Ik heb op dit moment een sx1 en die is al 3 x het afgelopen half jaar de reparatie in geweest das wel klote maar wel fijn toestel, ik prefereer zowiezo een symbian gsm, en die zijn er best wel te vinden van een jaar oud ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 10:21 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

kampoe1 zegt het al, een GSM moet je zelf kunnen kiezen
De keuze is namelijk persoonlijk, als iedereen hier z'n eigen voorkeur gaat noemen wordt de keuze er echt niet makkelijker op. Toestellen die in aanmerking komen gezien je eisen kun je zelf ook opzoeken.
Succes!

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.