[NT4 SP6a] Explorer foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Creegfire
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-11-2025
Hey beste tweakers :)

Ok zoals je in de topic ziet heeft het met Windows NT4.0 Workstation te maken. Ik werk nu bij een bedrijf waar ze een melding gekregen hebben waar we niet uit op kunnen maken wat het probleem werkelijk is. Ik heb gezocht op tweakers maar ik kon er helaas niks op vinden :(... (als er wel een topic van is of ergens op google dan ben ik gewoon blind geweest 8)7 )

Het probleem:

Er is op een computer (d0h) geinstalleerd met Windows NT4.0 Workstation met service pack 6a.
Als Windows opstart en je opent de windows verkenner en dergelijken krijgen we (ik en mijn collega) de volgende melding:

"!!! Eén van de vensters is beschadigd doro een interne fout en is gesloten. Het is aan te raden uw werk op te slaan en alle programma's af te sluiten, en vervolgens de computer opnieuw op te starten !!!"

Er is ook een citrix client geinstalleerd die automatisch opstart wanneer IE wordt geopend.

Ondergenomen acties:

Nieuwe installatie ==> probleem kwam terug
Nieuwe citrix client ==> probleem kwam terug
IE 6.0 Geinstalleerd ==> probleem kwam terug

We raken een beetje wanhopig hier en vragen dus jullie graag of jullie hiervoor een oplossing hebben :) _/-\o_

Nou in ieder geval bedankt alvast voor jullie replys!!! we kunnen het goed gebruiken :)

EDIT:

Computersysteem:

HP Vectra V1 420 DT ==> Link

//Creegfire