Hoe Nieuwe Rule Maken Met Rules Wizard

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09-2025
Beste mensen,

Ik loop stage bij de helpdesk van een bedrijf. Nu is er een medewerker die wil dat de E-mails met zijn adres bij "To" rood gemarkeerd worden. Dus dat ze makkelijk te onderscheiden zijn van bijvoorbeeld E-Mail waar zijn adres bij "Cc" staat.

Hij wil echt per se dat ze rood gemarkeerd worden, dus een vlaggetje of wat dan ook neemt hij geen genoegen mee..

Weet iemand hoe ik deze rule maak? Of is de add-in mss te dloaden op internet?

Alvast erg bedankt!

Speek

"It's about time you showed up Fox!"

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:27
Over welk e-mail pakket hebben we het?

• speek1984
Speedener schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:42:
Over welk e-mail pakket hebben we het?
Oh mijn excuses, het gaat om Outlook 2000 ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Extra > Indelen > Berichten die alleen aan mij zijn verzonden weergeven in 'Rood' is de optie die in 2k2 is terug te vinden :) Had je zelf ook al wat gezocht?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• speek1984
Spider.007 schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:02:
Extra > Indelen > Berichten die alleen aan mij zijn verzonden weergeven in 'Rood' is de optie die in 2k2 is terug te vinden :) Had je zelf ook al wat gezocht?
Ik heb zelf idd wel gezocht.. Ben zelfs al met die visual basic editor bezig geweest, maar das waarsch te ver gezocht..

Zit hier trouwens met engelse Outlook 2000 en ik schaam me diep.. maar kan die optie van je niet vinden.. Maar ik zoek gewoon verder!

Erg bedankt alvast iig! _/-\o_

Speek

• speek1984
Heren, het is me gelukt!
Hier is de menu-keuze als volgt:
Tools --> Organize --> Enz Enz.

Reuze bedankt voor jullie hulp!

Grs,

Speek

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mjah; kwestie van even zoeken voor je een topic opent dus :) Dit is echt supersimple ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.