Tijdens het opstarten blijft windows XP hangen Op een nieuwe IBM T-40 Laptop.
Ik krijg het blauwe welkom scherm met het microsoft logo, werkende muis en toetsenbord maar voor de rest geen reactie van het systeem, het blauwe scherm wil niet verder.
Dit heb ik gedaan toen het nog werkte:
Ik heb van de C partitie een image gemaakt met Ghost.
Vervolgens heb ik de HDD gewisseld met een nieuwe grotere HDD
Daarna heb ik de C partitie terug gelezen op deze nieuwe schijf.
Nu denk ik dat ik weet waar het fout kan gaan:
zodra ik mijn laptop opnieuw opstart nadat ik hem hard uit heb gezet (geen keuze)
begint de disk-checker te lopen op schijf G. Maar deze partitie heb ik helemaal niet!
Ik denk dat windows mijn C: schijf verwisseld naar de G schijf. en vervolgens blijft hangen
Helaas is het moeilijk om te testen, aan te passen aangezien ik geen response krijg, safe mode etc etc blijft ook hangen...
Iemand enig idee hoe ik onder DOS (oid) deze drive letters goed kan krijgen?
of andere ideeen misschien, ik kan er natuurlijk naast zitten?
tnx
Ik krijg het blauwe welkom scherm met het microsoft logo, werkende muis en toetsenbord maar voor de rest geen reactie van het systeem, het blauwe scherm wil niet verder.
Dit heb ik gedaan toen het nog werkte:
Ik heb van de C partitie een image gemaakt met Ghost.
Vervolgens heb ik de HDD gewisseld met een nieuwe grotere HDD
Daarna heb ik de C partitie terug gelezen op deze nieuwe schijf.
Nu denk ik dat ik weet waar het fout kan gaan:
zodra ik mijn laptop opnieuw opstart nadat ik hem hard uit heb gezet (geen keuze)
begint de disk-checker te lopen op schijf G. Maar deze partitie heb ik helemaal niet!
Ik denk dat windows mijn C: schijf verwisseld naar de G schijf. en vervolgens blijft hangen
Helaas is het moeilijk om te testen, aan te passen aangezien ik geen response krijg, safe mode etc etc blijft ook hangen...
Iemand enig idee hoe ik onder DOS (oid) deze drive letters goed kan krijgen?
of andere ideeen misschien, ik kan er natuurlijk naast zitten?
tnx