Toon posts:

[Linux - RH9] Nautilus?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ben een complete noob op gebied van linux..
heb vanavond RH9 geinstalleerd.. had m nog ergens liggen.

Maar nu wil ik aMSN erop zetten. Heb een .bin bestand gedownload. en op de site stond.. een grafische installer thanks to BitRock.

Als ik die open. Krijg ik Nautilus heeft geen component die /home/frank/amsn.bin kan weergeven.

doe ik iets fout? of moet ik nog wat anders doen van te voren.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Kijk eens naar http://dag.wieers.com/home-made/apt/. Daar staat in de FAQ duidelijk hoe je die extra bronnen aan yum of apt kan toevoegen. Daarna kan je gewoon met yum of apt installeren.

Als dat je niet lukt, moet je hier maar wat zoeken op het forum, uiteindelijk ga je daarmee het gelukkigste zijn. ;) (Onderandere mplayer met alle codecs,... staat daar ook in, en anders kan je daar volgende week ook nog je hoofdover breken :P :> ).

Daarnaast is het waarschijnlijk de moeite om over te schakelen naar FC? RH9 loopt ondertussen toch al 3 versies achter... Daar heb ik persoonlijk niet zoveel ervaring mee, maar dat kan ook met apt automatisch afgehandeld worden (als je in het sources-bestand de bronnen voor FC3 instelt, kan je gewoon apt-get update && apt-get dist-upgrade draaien en je hebt FC3...

Veel succes ermee!

• 84n44n
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11-2012
om een .bin installer uit te voeren gewoon "./amsn.bin" doen. Maar het is idd beter om via yum/apt te installeren.