Kenissen van mij hebben een PC met daarop WinXP. Plots begaf de PC het min of meer: zodra Windows wilde starten verscheen er alleen een hoop derrie op het beeld (willekeurige witte pixels). Niet veel later is de videokaart overleden. Ok, nieuwe kaart erin, ding werkt weer, alleen windows geeft weer het rommelbeeld. Aangezien Linux vanaf een LiveCD etc wel gewoon werkt ligt het dus duidelijk aan Windows. Nu wil ik de Windows recovery console gebruiken, maar hier kom ik niet in omdat men het admin wachtwoord is vergeten.
Mijn vraag is dus: hoe ga ik dit fixxen? Veilige modus, VGA modus of wat dan ook werkt niet. ERD Commander 2002 kan het wachtwoord schijnbaar niet resetten (aangezien ik met de recoveryconsole er niet op kan inloggen met het nieuwe ww). Dussuh... ik zit met de handen in het haar.
Alvast bedankt!
Mijn vraag is dus: hoe ga ik dit fixxen? Veilige modus, VGA modus of wat dan ook werkt niet. ERD Commander 2002 kan het wachtwoord schijnbaar niet resetten (aangezien ik met de recoveryconsole er niet op kan inloggen met het nieuwe ww). Dussuh... ik zit met de handen in het haar.
Alvast bedankt!