Toon posts:

3d plaatje draaiend maken

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb al een hele tijd gekloot met flash mx maar ik krijg het maar niet voor elkaar om dit plaatje fatsoenlijk te laten draaien

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Zoepkow/Logo.jpg

Ik krijg hem wel draaiend maar niet goed, hij is 3d en een hoek, zodat hij rechtsboven in de hoek kan draaien

Wie kan mij helpen

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Is het plaatje wat je nu laat zien, ook je bestand?

Ik bedoel: is dit een vector bestand? en is het ook niet meer dan dit?
Dan zal het niet gaan. je zit namelijk met het probleem dat je andere delen van het object gaat zien als je hem gaat draaien, en die info zit dan niet in je bestand.

Wat je dus kan doen is:
een gratis (of niet gratis) 3d programma downloaden/kopen,
ff een simpele tut volgen, je tandwiel maken, en die heel simpel laten draaien...
Hier een Gif van maken (of avi, wat je wil) en je hebt je 3d draaiend object...

Of bedoel je dat niet

edit:

ik snapte deze zin niet zo goed van je
[quote]hij is 3d en een hoek[/quote]
vandaar dat ik je post niet snapte

[ Voor 11% gewijzigd door ixl85 op 21-04-2005 23:14 ]

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:34

KneoK

Not in a million lightyears

Hou er even rekening mee dat Flash niet bedoeld is om 3d afbeeldingen te maken. Je kunt met actionscript nog wel wat aardige dingen voor elkaar krijgen, maar je hebt waarschijnlijk een platte afbeelding van het tandwiel en die kun je logischerwijs niet in 3d laten draaien. Denk aan schaduwval op de tanden die telkens verandert enzo...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:38

Sharky

Skamn Dippy!

als dat plaatje het enige is wat je hebt (de tandwiel in het plaatje moet draaien) kun je het shaken. Dat gaat je niet lukken.

This too shall pass

Verwijderd

Xara3D + 1 of andere Font Editor

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:27
Wat de mensen hierboven zeggen klopt aardig. Met alleen een niet-vector afbeelding en Flash kom je er niet. Je zult met een bronbestand aan de slag moeten in een 3d-programma. Daarover kan ik alleen niets opmaken uit je startpost dus ik stel voor dat je daar eens wat mee gaat proberen.

Zijn 1001 manieren voor, gebruikt je fantasie eens goed. Succes :)

Motor onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.