[Win2003] Installatie sharepoint

Pagina: 1
Acties:

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
Ik probeer sharepoint op een van mijn servers te installeren. Zoals in de release notes staat begin ik keurig met de installatie van IIS en bijbehorende componenten. Daarna installeer ik de Sharepoint Services (33mb) en krijg ik keurig de melding dat alles geinstalleerd staat op mijn systeem. Echter als ik dan de localhost open en de sharepoint server wil benaderen wordt mij gevraagd om een username en wachtwoord. Wat ik hier ook invul (administrator, etc).. ik krijg geen toegang. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

http://www.xbmcfreak.nl/

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

bedoel je de admin interface nog?
Dan heb je iets verkeerd gedaan tijdens setup, docs goed lezen en het werkt (IIS security settings nakijken a.d. hand van de documentatie).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic eventjes verplaatsen naar Software Algemeen - vragen over IIS en Sharepoint horen namelijk daar thuis, en niet hier :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:29

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Topicstarter
BackSlash32 schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:36:
bedoel je de admin interface nog?
Dan heb je iets verkeerd gedaan tijdens setup, docs goed lezen en het werkt (IIS security settings nakijken a.d. hand van de documentatie).
Nee beide interfaces, zowel admin als normaal. De setup heb ik precies gevolgd zoals in de documentatie staat beschreven. Het gaat alleen wel om een Win2003 met SP1 slipstream...

Foutmelding die ik krijg:

You are not authorized to view this page: Http error 401.1

[ Voor 9% gewijzigd door Erhnam op 21-04-2005 23:32 ]

http://www.xbmcfreak.nl/