Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
En wat valt er te verwachten op de APL meeting, alleen maar patsen met je apple notebook of gaan we gezellig met zijn allen openTTD in netwerk spelen (of een andere game natuurlijk
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Anyway, ik heb gestemd op Utrecht omdat het lekker centraal ligt (en zuidelijkste in keuzelijstje
Ik zie wel of ik mee kom, hangt van allerlei factoren af
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
dat is dus stom.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Als het in de buurt is en ik hoef niet te werken kom ik ook!!
Overigens ook wel grappig dat uitgerekend jij dit topic start Zwerver, was jij niet meetingmoe?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Lijkt me leuk om eens te zien, jammer dat ik alleen de 1e helft van juni op vakantie ben
Mocht het op of na 18 juni zijn, dan kom ik ook
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
micheljansen.org
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
woei
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Als je dan uit belgie komt is dat nog 2h rijden. Ik ga nergens op stemmen omdat ik vind dat als je stemt je beloofd te komen, en deze belofte kan ik niet maken.zirus schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:10:
Wel jammer dat utrecht het meest zuidelijkste is. Voor mensen uit eindhoven en lager is groningen een heel erg eind.
mischien, mischien...
You don't need eyes to see, you need vision
In Rotterdam zijn zat leuke plaatsen waar je kan eten hoor
Verwijderd
chem schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:09:
waarom kan ik niet op den haag stemmen?
dat is dus stom.
Perfecte analyse van ^^ dus Zwerver, polletje aanpassen?super-muffin schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 10:08:
Allemaal een beetje ver voor mij, waarom geen Rotterdam/Den Haag.
In Rotterdam zijn zat leuke plaatsen waar je kan eten hoor
Voor de Zuiderlingen: Arnhem ligt zuiderlijker dan Utrecht afaik
De coverage van de plaatsen is dus nu:
2x West Nederland (Mid-west (Leiden) en +/- Noord-west (A'dam)
2x Zuid/Midden Nederland (Zuid (Arnhem) en Midden (Utrecht)
1x Noord Nederland (Groningen)
Volgens mij is het dus best goed geregeld nu?
Maar als je alleen naar locatie kijkt kun je ook in de zuiderzee gaan zitten, maar daar is zo weinig te doen
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Voor Arnhem moet je nog 1x overstappen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 11:25 ]
* dawuss zuiderling
micheljansen.org
In Groningen zit Bossina, die altijd wel in is voor dit soort dingen.
In Utrecht zit tegenwoordig A Mac op zo'n vijf minuten lopen van het stationIn rotterdam heb je meteen een apple store om de hoek zitten voor de mensen die met het ov gaan..
Liege, liege, liegebeest!
een heleboel euro's?Low-Fi schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 13:03:
beetje zeikerds zijn jullie wel he
wat maakt dat half uurtje trein extra nou uit?
niet iedereen is student.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Groningen vind ik prima hoor, maar het lijkt me niet echt realistisch. Er zitten blijkbaar relatief veel groningers hier, maar voor de mensen die hier niet vandaan komen is het wel erg ver weg (zeker voor de zuiderlingen). Utrecht lijkt me de beste optie. Die hebben ook de beste verbindingen qua trein. Nijmegen of Arnhem is bijvoorbeeld veel minder goed te bereiken vanuit het noorden met de trein.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Om echter toch maar bij de poll-opties te blijven:
Utrecht lijkt mij inderdaad ook veel beter, door de bereikbaarheid. Volgens mij kan je uit elke uithoek van Nederland direct of met één keer overstappen op Utrecht Centraal staan.
Arnhem en Nijmegen zijn allebei rechtstreeks te bereiken vanuit Zwolle uit het noorden en vanuit Roosendaal/Den Bosch uit het zuiden. De steden liggen zo'n 15 minuten van elkaar af.Dan is Nijmegen voor de zuiderlingen makkelijker dan Arnhem
Voor Arnhem moet je nog 1x overstappen (met de trein)
En það besta sem guð hefur skapað, er nýr dagur - Sigur Rós
"Luie mensen worden ook moe!"
Verwijderd
Alleen wanneer je moet kiezen als zuiderling tussen Nijmegen of Arnhem. Dan toch liever Nijmegen.
(Nijmegen ligt nu ook niet bepaald zuidelijk