Ik ben een zoekfunctie aan het maken, met 2 dropdownboxes. De waarden komen uit een db. Het gaat om een merk met een type. Als ik op de ene dropdownlist een merk selecteerd, dan moet de andere dropdownbox gevuld worden.
Het eerste probleem was dat het event niet afgevuurd werd, dat heb ik al gefixt, een kwestie van callback aanzetten in de forms designer van VS.NET. Nu het volgende probleem. Als ik klik op een waarde uit de 1e dropdownlist, worden netjes te types in de 2e gezet, maar de waarden uit de eerste lijst worden erbij gezet. Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit oplossen?
Voorbeeld
1. Dropdown 1 open
2 Dropdown 1 select
3 Dropdown 1 open
het is al gelukt, ik las de this.IsPostBack functie!
Het eerste probleem was dat het event niet afgevuurd werd, dat heb ik al gefixt, een kwestie van callback aanzetten in de forms designer van VS.NET. Nu het volgende probleem. Als ik klik op een waarde uit de 1e dropdownlist, worden netjes te types in de 2e gezet, maar de waarden uit de eerste lijst worden erbij gezet. Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit oplossen?
Voorbeeld
1. Dropdown 1 open
code:
1
2
3
4
| 1 2 Procs niets Geheugen HDD |
2 Dropdown 1 select
code:
1
2
3
| 1 2
procs intel
amd |
3 Dropdown 1 open
code:
1
2
3
4
5
6
7
| 1 procs geheugen hdd procs geheugen hdd |
het is al gelukt, ik las de this.IsPostBack functie!
[ Voor 4% gewijzigd door Sebazztiaan op 21-04-2005 21:33 . Reden: Niet goed gekeken! ]