Fedora (c3) + Adaptec 39320

Pagina: 1
Acties:

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 11:08
Hallo allemaal,

Ik heb hier een Dell SC1425 met een Adaptec 39320 controller. Nu wil ik graag op deze machine FC3 -64 gaan installeren. Nu vind de installatie niet de Adaptec 39320 controller. Op zich logies aangezien het een tamelijk nieuwe controller is. Dit maakt het installeren toch wat lastig :P

Nu had ik de vraag of ik de driver misschien voor de installatie aan kan geven, en hoe, aangezien de server geen floppy-drive heeft. Is het bijvoorbeeld mogelijk om te booten naar de cd, en dan via een andere cd de driver te specificeren? Of zijn er misschien andere mannieren om deze kaarten aan het werk te krijgen? Of is het zelfs onmogelijk aangezien DELL geen fedora officieel ondersteund?

Ik heb echt overal al rond gezocht, maar ik heb hier verder niets over kunnen vinden...

[ Voor 7% gewijzigd door LoBbY_1 op 21-04-2005 21:08 ]

Een echte golver is nooit uitgeput

Verwijderd

http://adaptec.com/worldw...39320D&prodkey=ASC-39320D

drivers van adaptec, staat geen fc3 bij wel bijvoorbeeld redhat.
als je bijvoorbeeld redhat neemt kan je de driver op flop zetten en die aan het begin van de instalatie toevoegen.
met rawwrite kan je je driver diskette maken.

• LoBbY_1
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-01 11:08
Ok :) Dan zal ik dat proberen. Ik wist niet of het mogelijk was om gewoon de drivers van Redhat te gebruiken. Ik zal het direct proberen :)

Een echte golver is nooit uitgeput