[Outlook] 2 kleine instellingen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 20:53
Ik ben sinds kort Outlook gaan gebruiken in plaats van Thunderbird omdat ik daarmee goed het adresboek kan synchroniseren met m'n telefoon en notities kan bijhouden.

Nu zit ik met 2 problemen:
1) In de boomstructuur gebruik in 2 IMAP accounts. Ik heb 1 account de inbox op standaard gezet, die klapt nu steeds automatisch open en ik zie de inbox daarvan bij het opstarten. Het 2e account blijft echter dichtgeklapt; kan ik zorgen dat die "map" automatisch openspringt, zodat ik de lijst met postvakin etc krijg?

2) Kan ik zorgen dat alle post die ik verstuur met een account wordt opgeslagen in de "sent" map van het betreffende e-mail account? Nu komt alles bij "persoonlijke mappen" maar kan ik dus niet bijvoorbeeld online zien wat ik heb verstuurd.

Ik kan deze instellingen echt niet vinden, en vind het toch zeker voor zo'n duur programma wel erg vreemd dat die er niet tussen (lijken?) te staan.

Alvast bedankt :)

Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)

• pierre-oord
Kick

Punt 1, kan iemand me daarbij een tip geven?

[ Voor 80% gewijzigd door pierre-oord op 02-05-2005 18:26 ]

Verwijderd

hier stond iets doms, niet goed gelezen :P

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2005 18:21 ]

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-07 16:57
Ik snap het niet helemaal...

Ik heb 2 imap servers + een pop + nieuwsgroepen in Outlook Express. Ik neem aan dat jij andere outlook hebt? Want hij onthoud altijd welke mappen er opengeklapt zijn en niet.

Ook verzonden berichten worden keurig in de juist Verzonden Items folder geplaatst na het versturen van een e-mail..

• pierre-oord
Verzonden is gelukt, dmv een regel in Outlook. IK heb het over Outlook 2003, niet de Express versie hiervan :)