ik heb dus in mijn systeem een 3ware 6510 raid5 controller.. een hdd was uit mijn array geknalt en dus wou ik mijn raid5 config rebuilden. ik kan hem niet opnieuw createn omdat ik gewoon weg even geen 240Gb vrij heb aan space om die data erop te kunnen zetten..
maargoed ik heb dus in het 3ware progje dat runt bij het opstarten de array laten rebuilden. hij zegt dan druk 'F8' in voor het rebuilden. het rare is dan dat de pc doorstart.. bij een reboot zie ik dan weer 'press F8 for rebuilding'.
mijn vraag is dus.. hoe weet ik zeker dat hij rebuild??
owja 'F8' in het 3ware menu staat voor DONE.
heeft iemand ervaring hiermee? en weet misschien waarneer ik die F8 moet doen.. want in 3ware progje bij het opstarten zegt ie doodleuk save config.. Y/N en bij Y gaat ie eruit en start de pc door..
maargoed ik heb dus in het 3ware progje dat runt bij het opstarten de array laten rebuilden. hij zegt dan druk 'F8' in voor het rebuilden. het rare is dan dat de pc doorstart.. bij een reboot zie ik dan weer 'press F8 for rebuilding'.
mijn vraag is dus.. hoe weet ik zeker dat hij rebuild??
owja 'F8' in het 3ware menu staat voor DONE.
heeft iemand ervaring hiermee? en weet misschien waarneer ik die F8 moet doen.. want in 3ware progje bij het opstarten zegt ie doodleuk save config.. Y/N en bij Y gaat ie eruit en start de pc door..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..