[Shareaza] Percentage van een download springt op en neer

Pagina: 1
Acties:

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
Hallo, ik gebruik al een tijd Shareaza 2.1 (win2000+alle updates, fat32).
Bij 1 download heb ik nu het volgende probleem. Hij download tot een +-96% en gaat dan weer naar
95% en dan weer naar 96% etc..heb hem nu al 2 maanden aanstaan (ja je moet geduld hebben).
Ik heb gekeken op shareaza.com en hier gezocht maar vond op 1 item na (op got) niet de dezelfde vraag. Het schijnt met te maken te hebben met het laatste stukje download die overal corrupt is?
Dat is de enige info die ik tegenkwam.
Heeft iemand een idee?

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik heb dit probleem ook gehad. En helaas niet 1x maar meerdere keren. Ik heb er nooit een oplossing voor gevonden. Trouwens het opnieuw downloaden van de zelfde file is iig geen oplossing. Want hij blijft gewoon schommelen op het zelfde punt.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

...
Het schijnt met te maken te hebben met het laatste stukje download die overal corrupt is?
Ehhh... zou het kunnen zijn dat je hier te maken hebt met een (nieuwe) vorm van downloadbeveiliging?
Of zou het kopieerbeveiliging zijn

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:35
Volgens mij is het weer gewoon een bagger iets waar niets aan gedaan wordt. Net als dat sommigen bestanden ook niet helemaal te downloaden zijn. Jammer, vond het een fijn pakket, mijn voorkeur gaat nu dan weer naar DC++.