Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Raar dat er nog geen Midnight Club 3 topic is :?

Ik heb nu dus Midnight Club 3, en ik vroeg me af of het mogelijk is gewoon "vrij" auto's optisch te tunen. In NFSU2 kon je zonder dat geld een rol speelde lekker auto's verleuken :)

Nu kan ik dat in Midnight Club 3 nergens vinden. Dan blijft er maar 1 optie over: Een nieuwe savegame maken, en even cheaten (wat voor mij in dit geval geen moreel bezwaar is). Nu vind ik op google honderen cheats, maar geen van allen werken niet :? Waarschijnlijk omdat de sites zeggen dat het voor Playstation, maar het eigenlijk voor Xbox is :?

Ik zoek dus deze cheats voor de PS2:
-Oneindig geld
-Alles geunlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
http://www.gamespot.com/p...lub3dubedition/hints.html :?
ryder unlocks all cars and bikes (even in career mode)
roadtrip unlock all cities
Blijkbaar zoek je niet al te best ;)

[ Voor 57% gewijzigd door Crash op 21-04-2005 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 19:41
op gamefaqs staan zat cheats voor deze game, check het daar even zou ik zeggen :)

hier dus

[ Voor 33% gewijzigd door marko77 op 21-04-2005 19:06 ]

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Crash, blijkbaar luister jij niet al te goed, want die codes had ik dus al gevonden!
Ryder werkt helaas niet, maar dat was oud nieuws :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:53
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 19:38:
Crash, blijkbaar luister jij niet al te goed, want die codes had ik dus al gevonden!
Ryder werkt helaas niet, maar dat was oud nieuws :)
Nergens uit je post is af te leiden dat je die cheats al gevonden had, en dat 'ryder' niet werkte. Als ik dan in Google met een simpele query direct prijs heb dan lijkt het er verdacht veel op dat je niet al te best gezocht hebt he? :) Voor een volgende keer is het dus handig als je in je startpost vermeld welke cheats je dan al geprobeert hebt.

[edit]
@ hieronder:
100-en cheats zegt dus niets he :P
Dat is hetzelfde als dat er iets niet werkt, en je in je topicstart aangeeft dat je al 100-en oplossingen geprobeert hebt, maar niet vermeld welke :z
Als je geholpen wilt worden zal je toch zo volledig mogelijk moeten zijn in een startpost :)

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 22-04-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
"Nu vind ik op google honderen cheats"
"maar geen van allen werken "

Dat had ik duidelijk wel gezegt :) Maar zouden we weer ontopic kunnen?
Pagina: 1