Ik ontving net een mailtje waarin mij werd verteld dat mijn V&A advertentie, waarin ik software aanbiedt, is verwijderd. Nou vind ik dat heus niet zo erg, ware het niet dat de grammatica en de opgegeven redenen nergens op slaan. 
Die grammatica is niet zo erg, maar ik adviseer haitse wel ff om in het vervolg, voordat ie een mail de deur uit stuurt, z'n verhaaltje eens rustig door te lezen.
Afijn, dan nu over die redenen.
1. De reden hiervoor is dat het adverteren met software in Vraag en Aanbod niet is toegestaan.
Uh, pardon
Okee, ik zou kunnen liegen.
Ik mag misschien hier op GoT weleens stom uit de hoek komen maar zo dom ben ik nou ook weer niet. Ten eerste kan ik dan van t.net geband worden (Hallo! Net m'n abo verlengd
) en ten tweede riskeer ik dat ik dan de BSA ofzo op m'n dak krijg.
Verder kan ik nergens in die FAQ vinden dat het verboden is om software te verkopen.
Er staat enkel dat onder bepaalde voorwaarden het verboden is om software te verkopen (illegaal, gestolen, niet conform de licentie).
Was het aangeboden product illegaal? Nee.
Was het aangeboden product gestolen? Nee.
Was de aanbieding van het aangeboden product _niet_ conform de licentie? Nee.
Mocht T.net nou helemaal niet willen dat er software apart wordt verkocht in de V&A, pas de FAQ dan even aan.
Overigens werd de link naar die faq in het emailtje aangeleverd, schaam je haitse!
Die grammatica is niet zo erg, maar ik adviseer haitse wel ff om in het vervolg, voordat ie een mail de deur uit stuurt, z'n verhaaltje eens rustig door te lezen.
Afijn, dan nu over die redenen.
1. De reden hiervoor is dat het adverteren met software in Vraag en Aanbod niet is toegestaan.
Uh, pardon
Als de betreffende admin even mijn advertentie goed had gelezen, had deze kunnen weten dat van illegale spellen geen sprake was. Dit kon opgemerkt worden uit onder andere het feit dat ik bij enkele spellen de originele verpakking verkocht en dat er zelfs eentje was waar meer bijzat (t-shirt, etc). Illegaal? Nee dus.Het aanbieden van illegale en/of gestolen software en/of apparatuur in V&A is aanleiding tot onmiddellijke uitsluiting van alle Tweakers.net-diensten en -faciliteiten. Tweakers.net kan aangifte doen van (poging tot) heling of een ander strafbaar feit. Het aanbieden van software is alleen toegestaan indien dit software inclusief een retaillicentie betreft. OEM-software mag uitsluitend conform de voorwaarden van de desbetreffende OEM-licentie worden aangeboden.
Okee, ik zou kunnen liegen.
Ik mag misschien hier op GoT weleens stom uit de hoek komen maar zo dom ben ik nou ook weer niet. Ten eerste kan ik dan van t.net geband worden (Hallo! Net m'n abo verlengd
Verder kan ik nergens in die FAQ vinden dat het verboden is om software te verkopen.
Er staat enkel dat onder bepaalde voorwaarden het verboden is om software te verkopen (illegaal, gestolen, niet conform de licentie).
Was het aangeboden product illegaal? Nee.
Was het aangeboden product gestolen? Nee.
Was de aanbieding van het aangeboden product _niet_ conform de licentie? Nee.
Mocht T.net nou helemaal niet willen dat er software apart wordt verkocht in de V&A, pas de FAQ dan even aan.
Overigens werd de link naar die faq in het emailtje aangeleverd, schaam je haitse!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry