Toon posts:

Welke cooler voor Herc mx2 ddv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Hercules Prophet mx2 ddv en dat ding wordt nogal heet, dus wil ik er een coolertje op zetten. Ik heb er nu al een oude x86-cooler op geknupt, maar dat is ook niet alles.

Wat ik graag wil weten is:
Welke cooler?
Wat kost ie?
Waar kan ik em halen>
Is ie makkelijk op de kaart te zetten? (zonder groot risico dat ie mijn proc molt)

alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 17:42
je kan blue orb proberen

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-08 08:06
hoe heb je die x86 koeler trouwens op gezet ?? ik probeer het ook maar nog niet gelukt !!

Verwijderd

ja dat zou ik ook wel willen weten.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 januari 2001 19:35 schreef Conan het volgende:
hoe heb je die x86 koeler trouwens op gezet ?? ik probeer het ook maar nog niet gelukt !!
Dat wil je echt niet weten. :)
Ik heb em gewoon met een klosje garen op de kaart vast gemaakt (zit er dus gewoon losjes op)
Ik heb de cooler van het koelblok afgeschroefd en daarna het garen door de gaatjes waar eerst de schroefjes zaten gedaan en door de 3 gaatjes rondom de proc van de kaart. Goed aantrekken en knoop erin en klaar is ult...
Zit niet echt stevig, maar het helpt wel. Bovendien is het ook maar ff een noodoplossing totdat ik een fatsoenlijke cooler heb gekocht :)
Vandaar ook deze posting.;)

Verwijderd

Topicstarter
Verder niemand suggesties?? :'(

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Je kunt je beter bezig houden met het koelen van je memory, de core schiet niet op met overclocken..

Verwijderd

het mooiste en het beste is als je een cooler met heatsink regelt die en over je core en over je mem. past, dit levert maximaal resultaat. persoonlijk gebruik ik nu een Alpha FC-PAL15U Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/hfcombo_Alpha-FC-PAL15U.jpg op mijn asus V7100-T deze loopt nu vrolijk op 220/210. en die is verkrijgbaar bij de oc-shop. niet schrikken van de prijs
Pagina: 1