[knoppix] Outlook recovery

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:18
Zit hier even met een probleempje.....heb helaas geen tijd op spoed cursus linux te volgen of uren het internet af te zoeken dus hoopte dat iemand me hier mee kan helpen.

Windows boot niet meer verder dan het opstart logo maar ik kan nog wel met Knoppix 3.7 opstarten. Heb hier echter nog nooit mee gewerkt.

Is het mogelijk om emails die zijn binnengehaald met Outlook 2000 nog te recoveren? En hoe?

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zeer waarschijnlijk is deze e-mail nog wel te recoveren ....
Wat heb je zelf trouwens al met knoppix geprobeerd ?? -> prop gewoon die cd er in, hij mount automatisch je harddisk, zoek gewoon naar .dbx .pst deze bevatten de e-mail berichten (Je kan waarschijnlijk wel op GoT vinden in welke map deze bestanden staan) . Als je die backuped b.v. naar diskette of andere partitie kan je die later weer in outlook in lezen ...

Als je het woordt knoppix weg laat kan je 100en van deze topics op GoT vinden...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:46
Polster schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:15:
Zit hier even met een probleempje.....heb helaas geen tijd op spoed cursus linux te volgen of uren het internet af te zoeken dus hoopte dat iemand me hier mee kan helpen.
Ik zit hier even met een probleempje...ik heb helaas geen zin om tijd te besteden aan mensen die te lui zijn om zelf even uit te zoeken wat je zou kunnen doen en dan maar op een forum de tijd van anderen gaan gebruiken cq. misbruiken om een probleem voor hen op te lossen.

Wat je wilt is prima mogelijk, gebruik eens de zoekfunctie en google en je zult versteld staan hoeveel informatie je zult vinden om dit te kunnen doen.

Dit topic is gesloten.