ik heb een psd file gedownload voor een web page, in die file staan 4 menukopjes die volgens mij los van elkaar opgeslagen kunnen worden, alleen heb ik geen idee hoe? Wie wel.
Maak 3 kopieën van het bestand en gooi in elk bestand de onnodige dingen weg? Dan hou je 4 verschillende PSD's over.
Of wil je alleen die knoppen opslaan? Kopieër die dan in een nieuw bestand en dan opslaan.
Of wil je alleen die knoppen opslaan? Kopieër die dan in een nieuw bestand en dan opslaan.
[ Voor 31% gewijzigd door André op 21-04-2005 16:05 ]
Ik neem aan dat hij de menukopjes als .gif ofzo voor zijn site wil opslaan AndréAndré schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:04:
Maak 3 kopieën van het bestand en gooi in elk bestand de onnodige dingen weg? Dan hou je 4 verschillende PSD's over.
Alle layers uitzetten (oogje klikken), 1 aanzetten -> File Menu -> Save For Web... en dat herhalen voor alle layers...
[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 21-04-2005 16:06 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Als je ze als jpg op wil slaan moet je bij het gene dat je wil laten zien het oogje van de laag aan vinken (en bij de rest dus uit) en dan naar file -> save for weg gaan. Dat doe je 4x totdat je ze alle 4 heb opgeslagen.
// wel erg basic dit
// wel erg basic dit
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()