Beetje raar probleem. Een bedrijf heeft hier een Exchange-omgeving met zo'n 15 werkplekken. Deze mensen gebruiken Exchange 2003 en Outlook 2003. Nu is het zo dat de een Centrale Agenda gebruiken om afspraken te delen. Echter als bepaalde mensen afspraken in voeren dan worden deze over 2 dagen uit gesmeerd.
Een voorbeeld: gebruiker A zet een afspraak op 25 april 2005 die de hele dag duurt. Gebruiker B ziet dan een afspraak die van 25 april [insert tijdstip] tot 26 april [insert tijdstip] duurt. De tijdstippen zijn gelijk.
Eerste wat ik dacht dat de klokken niet goed stonden, deze kloppen echter wel en bij elke aanmelding worden deze gesynced (net time etc). De Office versies zijn gelijk verder.
Wat kan dit zijn
de computers zitten ook in dezelfde tijdzone, in de search kon ik niet zoveel vinden.
Een voorbeeld: gebruiker A zet een afspraak op 25 april 2005 die de hele dag duurt. Gebruiker B ziet dan een afspraak die van 25 april [insert tijdstip] tot 26 april [insert tijdstip] duurt. De tijdstippen zijn gelijk.
Eerste wat ik dacht dat de klokken niet goed stonden, deze kloppen echter wel en bij elke aanmelding worden deze gesynced (net time etc). De Office versies zijn gelijk verder.
Wat kan dit zijn
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!