Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Weet je zeker dat het de Platinum Edition is ? omdat Play.com normaal veel games heeft, maar die heeft ook alleen de deluxe edition.
[edit]
http://nwn.bioware.com/about/platinumedition.html#stores
daar kan je ze bestellen, maar blijkbaar niet in nederland
Amazon levert ze ook, is ook buitenlands.
[ Voor 32% gewijzigd door Outerspace op 21-04-2005 15:36 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bedankt voor de snelle reactie, maar enkel Deluxe versies. Ik zoek de platinum versie omdat daar alles op DVD staat. Ben namelijk een ramp in het bijhouden van cd's, dus als alles op een DVD staat is dat voor mij makkelijker terugvinden.RoD schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:31:
Weet niet of dit de platinum editie is, maar het spel is wel te vinden.
BestBuyouterspace schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:32:
Hmmm. Bol.com hoef je niet te kijken: Neverwinter Nights Deluxe (+ Shadows Of Undrentide + Hordes Of The Underdark Add-On)
Weet je zeker dat het de Platinum Edition is ? omdat Play.com normaal veel games heeft, maar die heeft ook alleen de deluxe edition.
[edit]
http://nwn.bioware.com/about/platinumedition.html#stores
daar kan je ze bestellen, maar blijkbaar niet in nederland
Amazon levert ze ook, is ook buitenlands.
Dit is van de BestBuy winkels
Amazon heeft ze ook idd maar enkel in de US
Dimplus heeft hem ook nietKippenijzer schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:38:
Weet het even niet meer zeker nu, maar volgens mij hebben onder andere dynabyte (jaja) en Dimensionplus hem gewoon.
update volgt, ik ben wat op het spoor
sorry, kan hem echt niet vinden.
Ik denk dat je gewoon een keer naar de FRS/Dixon/dynabite etc. moet gaan, want volgens mij kan je hem niet vinden via google (althans naar eigen bevindingen)
[ Voor 25% gewijzigd door Outerspace op 21-04-2005 15:48 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
DynaByte heeft enkel de losse versies. Maar toch bedankt voor de feedbackKippenijzer schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:38:
Weet het even niet meer zeker nu, maar volgens mij hebben onder andere dynabyte (jaja) en Dimensionplus hem gewoon.
Op eBay staan er wel veel. Misschien is het een optie om daar te kopen en de verkoper als 'gift' te laten zenden.
Heb ik een tijd geleden om een game te laten sturen als gift, wat btw ook zo was, maar onze Belgische overheid werkt zeer goed en ik kon mijn pakje afhalen mits het betalen van een invoerheffing.MPmad schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:58:
Het lijkt erop dan dat hij gewoon niet in Europa te koop is.
Op eBay staan er wel veel. Misschien is het een optie om daar te kopen en de verkoper als 'gift' te laten zenden.
Ik denk dat het ongeveer allemaal hetzelfde is, maar de platinum versie bestaat uit een DVD editie en het is die DVD die mijn interesse heeft.Kippenijzer schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:14:
is de platinum meer dan NWN + de 2 uitbreidingen dan? Want ondanks de wat ongelukkig benaming is die bij Dynabyte wel de "nieuwe" deluxe, dus die met *beide* uitbreidingssets.
Verwijderd
Totdat ik WOW kocht, stond NWN op mijn verlanglijstje. Ik heb in verschillende winkels (Media Markt, FRS) wel de Deluxe versie gezien (en getwijfeldIkkeson schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:23:
[...]
Ik denk dat het ongeveer allemaal hetzelfde is, maar de platinum versie bestaat uit een DVD editie en het is die DVD die mijn interesse heeft.
Als het verschil tussen DVD en CD's je het waard is denk ik dat je toch over de plas moet bestellen. Het lijkt erop dat US=Platinum en EU=Deluxe.
Bedankt allemaal voor de snelle responses. Ik ga idd proberen het van over de plas hier te krijgen, maar niet via de post. Weet nog niet hoe, maar ik hou jullie op de hoogte.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 20:36:
[...]
Totdat ik WOW kocht, stond NWN op mijn verlanglijstje. Ik heb in verschillende winkels (Media Markt, FRS) wel de Deluxe versie gezien (en getwijfeld), maar de Platinum versie ben ik eigenlijk nooit tegengekomen (ook niet online, maar dat omdat ik voor deze titel niet bij US stores gekeken heb).
Als het verschil tussen DVD en CD's je het waard is denk ik dat je toch over de plas moet bestellen. Het lijkt erop dat US=Platinum en EU=Deluxe.
bFunk: Weet jij of de Deluxe versie ook in een DVD serie bestaat?
Verwijderd
Wat ik gevonden heb:Ikkeson schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 11:53:
[...]
Bedankt allemaal voor de snelle responses. Ik ga idd proberen het van over de plas hier te krijgen, maar niet via de post. Weet nog niet hoe, maar ik hou jullie op de hoogte.
bFunk: Weet jij of de Deluxe versie ook in een DVD serie bestaat?
InteractCD (zowel CD als DVD versie van Platinum)
Amazon Plat DVD
PCMedia (CDROM)
Dynabyte (CDROM)
budgetgaming (CDROM)
Zo te zien denk ik dus niet, ik heb hem zelf ook nooit anders gezien dus helaas. Succes en veel plezier ermeer