Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[ELO] pelt psu

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hello

kheb een extra voeding nodig voor een pelt mee te voeden. Ik dacht om er zelf een te proberen maken.
Veel ervaring heb ik daar niet mee (enkel 1 jaar electronica hoger onderwijs)

Ik ken dus wel de verschillende elementen van zo'n voeding, maar welke waarde zou moeten hebben zou ik bijgot niet weten

Daarom dat ik hier deze vraag stel...

btw hou het hier liefst ook wat praktisch, ik heb een velleman verdeler in mijn buurt dus normaal zou ik wel aan wat electronica brol moeten kunnen geraken , maar met echt exotische dingen ben ik dus niets.

wat heb ik dus nodig:

- transfo:
wat voor een ? hoeveel sec spanning ? hoeveel VA ??

- gelijkrichter:
ik vermoed dat ik best een bruggelijkrichter gebruik, of niet ?

- condensator(en)
hoeveel µ/mF, hoeveel condensatoren ?

- nog onderdelen ???

kheb ook nog nood een een soort van schema hoe ge alles zou kunnen aansluiten

ty

Verwijderd

wtf probeer je te bedoelen? ik kan nauwlijks iets maken van de taal die je kraamt.

magoe, check ff wat die pelt nodig heeft en haal gewoon een kant en klaar voeding bij de electroboer op de hoek.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:08

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Je wil dus eigenlijk dat wij voor jou alles uit gaan zoeken en je een kant en klaar schema geven en een boodschappenlijstje met velleman onderdelen.

Probeer eerst zelf eens wat uit te zoeken. Er zijn al heel veel mensen voor jou geweest die zelf een voeding voor een pelt hebben gemaakt.

Verder helpt het natuurlijk ook wel als je wat meer info zou geven over je pelt, hoeveel ampere trekt ie bij hoeveel volt?

Ik zou zeggen doe zelf eerst eens even wat moeite!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

De search geeft op zich al vrij veel topics hierover. Nog belangrijker: Er staat een hele lap tekst hierover in de DOC FAQ, inclusief berekeningen. Lijkt me dat je die beter eerst eens kan doornemen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.