Toon posts:

Word documenten linken naar centrale database?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ongeveer 60 verschillende soorten standaard brieven (word documenten) waar altijd een raad van advies onder komt te staan. Nu verandert deze groep regelmatig en moet ik dus in alle 60 documenten deze lijst veranderen. Hier gaat natuurlijk veel tijd in zitten. Ik wil dit dus voortaan centraal regelen, maar heb geen flauw idee hoe. Het schijnt mogelijk te zijn om een soort link naar een acces database te maken. Heeft iemand enig idee hoe?

Een deel van de verschillende standaard brieven moeten dus gelinked worden naar één centrale plek waar ik de groep mensen maar 1x hoef te veranderen, en dit vervolgens naar alle brieven wordt doorgelinked.

Hopelijk hebben jullie hier een goed idee voor.

Verwijderd

een excelbestandje maken met de raad van advies, en dan een cel kopiëren en in word koppeling plakken.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 22:36
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:34:
een excelbestandje maken met de raad van advies, en dan een cel kopiëren en in word koppeling plakken.
Waarom dan niet een Word document?

Het enige nadeel is dat je als je het document opent de koppelingen moet bijwerken.

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu inderdaad gewoon een word -> word koppeling gemaakt, maar het is indd wel irri om de hele tijd op ja te moeten gaan drukken wanneer je het document opent. Is er geen mogelijkheid om dat automatisch te laten verlopen?