Voeding voor 3com 3c16405

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zazra
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06-2025
Ola!
Ik heb van het weekend een 3c16405 superstack 2 hub van een maat gekregen, maar de voeding is stuk en dus uit de hub gehaald.
Nu dus het probleem, de voeding was er dus al uit voordat ik em kreeg en ik heb nu dus geen flauw idee wat voor voeding erin moet en hoe hij aangesloten was.

Heeft iemand zo'n zelfde hub of weet iemand wat de voeding voor spanningen geeft?
Of iemand die nog een voeding voor het ding heeft rond slingeren.

Ik hoor het graag, aangezien ik op google vrij weinig over de voeding van het ding heb kunnen vinden.

Of zal ik toch maar contact opnemen met 3com zelf?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

heb je uberhaupt al op de site van 3com gekeken wat er voor voeding in zit :? Me dunkt dat dat toch wel in de manual van dat ding moet staan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• zazra
Ja hoor ik heb de manual door gelezen en ik ben niets tegen gekomen waar ik wat aan had of ik heb er overheen gelezen.
Maar zover ik weet staat het er niet in!

• The Eagle

The Eagle

:? Kan op de site van 3com niks vinden als ik zoek op "3c16405". Heb je een linkje naar de on line manual?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• zazra
als tu :) manual pdf

• The Eagle

The Eagle

Je hebt de mazzel, ik zit hier op mijn werk een beetje de tijd te doden, en door te zoeken lijkt het net of ik aan het werk ben :P

Je hub kan uitgerust worden met een redundant voeding, zo lees ik (ergens) in de manual. Volgens
http://support.3com.com/i...72/manual.a01/16072ug.pdf (pagina 2, Power module requirements) zou dat een 60 watter zijn. Ook staat daar een verzijwing naar http://support.3com.com/i...70/manual.a01/16070ug.pdf Dat is de manual van de redundant power supplies. Pagina 3: 3c16072: 60w Power Module.

Van daar uit moet je volgens mij wel verder kunnen :) Ben overigens wel bang voor je dat een (nieuwe) power supply knap in de kosten zal lopen, als ze ze nog hebben. Maar dat weet je alleen als je 3com belt :)

Suc6

• zazra
Oke dank u zeer :)
Maar ik zat toch eigenlijk te hopen op een makkelijke of goedkope oplossing :)

Maar goed misschien 3com toch ff bellen of mailen ofzo

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 14:59

Mentalist

[avdD]

Als ik me niet vergis zit er levenslange garantie op die dingen, zoek eens uit of die voeding nog ergens te vinden is en het aankoopbewijs.. Misschien heb je geluk :)

Move Overige Hardware -> Network Troubleshooting trouwens :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 01:52:
Als ik me niet vergis zit er levenslange garantie op die dingen, zoek eens uit of die voeding nog ergens te vinden is en het aankoopbewijs.. Misschien heb je geluk :)
Maar de voeding / voedings-gedeelte valt buiten die garantie!

Verwijderd

Plus dat die levenslange garantie enkel geldt voor de eerste eigenaar.

• Mentalist
  • Laatst online: 21-04 14:59

Mentalist

[avdD]

little_soundman schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 03:02:
[...]

Maar de voeding / voedings-gedeelte valt buiten die garantie!
Dat wist ik niet (had ik ook wel kunnen weten, voedingen hebben niet 't eeuwige leven). Maar weet jij dan hoelang de garantie op de voeding is? Waarschijnlijk dan ook al wel verlopen (apparaat zal wel niet voor niks zijn weggedaan), maar ja, wie weet..
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:51:
Plus dat die levenslange garantie enkel geldt voor de eerste eigenaar.
Mjah dan moet je die dus ook nog opsporen, met de aanwezige kans dat ie het ding weer terugwil :P. Laat maar zitten dus :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• zazra
Eerste eigenaar is onbekend bij mij, ik heb het ding ook maar gekregen van iemand en ik was in de hoop dat ik em kon repareren of een voeding kon vinden.

Het klopt inderdaad dat de voeding buiten de garantie valt, staat ook wel in die manual pdf.

Ik vrees zelf toch dat het echt 3com bellen wordt en vragen wat een voeding gaat kosten, want ik denk niet dat ik veel verder kom.

Toch bedankt voor de reacties!
Enne ik gok dat dit topic wel dicht kan. :)

• Erwinkemink
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-04 21:55
Ik denk dat je voor de kosten van een nieuwe voeding voor die hub beter een nieuwe switch kan kopen als je hem bij 3com besteld. verder kijk eens op marktplaats of andere veiligsite's meestal zijn er nog wel eens mensen die hun zolder opruiming er op zetten en blijkt dat ze nog ergens een voeding voor een 3com hub hebben liggen succes er mee gewenst

http://specs.tweak.to/12729

• RammY
  • Laatst online: 12-04 15:30

RammY

Dát!

m-webbie schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 14:59:
...
Toch bedankt voor de reacties!
Enne ik gok dat dit topic wel dicht kan. :)
Topics gaan niet dicht... Die verdwijnen langzamerhand in de donkere gaten van het databeest. :)

En btw.. kun je daar niet zoon losse voeding achter gooien?
Dat kan iig wel met mijn superstack.
zit een lage brede aansluiting voor achterop....

* RammY mompelt iets van UPS ofzow...

[ Voor 5% gewijzigd door RammY op 22-04-2005 15:19 ]

Deze advertentieplaats is te huur!

• zazra
Kheb contact gahad met 3com en een nieuwe voeding gaat 190 Dollar kosten :|
Aan marktplaats had ik nog niet gedacht, maar ik hoef eigenlijk alleen te weten welke voedingspin welke spanning krijgt en dan kan ik wel gewoon een ouwe puter voeding gebruiken opzicht.
Wat ik dus helaas niet kan vinden op google.

Maar goed marktplaats is idd nog een optie.
Pagina: 1