Na alles netjes te hebben aangesloten herkend mijn computer het beeldscherm niet meer als een Philips 109B5 maar ziet hem als een standaard beeldscherm. Ik kan wel kiezen voor een ander Hz frequentie maar die wordt niet door gegeven door de Switch zodat alles op 60 Hz blijft draaien. Ik kan wel netjes wisselen tussen beiden computers.
Als ik mijn pc opstart zonder de switch (dus originele opstelling) en dan de switch er tussen hang geeft hij wel de 1280x1024@85hz door. Maar na een reboot met de switch er tussen draait het scherm weer op 60 Hz.
Na een dagje zoeken in verschillende forums ben ik nog niet veel verder.
Sweex is geïnformeerd en gaat het probleem onderzoeken, ik wacht op een bericht terug van de Sweex helpdesk.
Computer 1
Epox moederbord, XP2700, 1024 MB, Club3D Radeon 9700PRO, Standaard toetsenbord en een MS optical muis.
Computer 2
Compaq Celleron 500, alles onboard.
Beeldscherm
Philips 109B5
KVM Switch
Sweex 2 ports KVM PS2 switch met audio compact.
Als ik mijn pc opstart zonder de switch (dus originele opstelling) en dan de switch er tussen hang geeft hij wel de 1280x1024@85hz door. Maar na een reboot met de switch er tussen draait het scherm weer op 60 Hz.
Na een dagje zoeken in verschillende forums ben ik nog niet veel verder.
Sweex is geïnformeerd en gaat het probleem onderzoeken, ik wacht op een bericht terug van de Sweex helpdesk.
Computer 1
Epox moederbord, XP2700, 1024 MB, Club3D Radeon 9700PRO, Standaard toetsenbord en een MS optical muis.
Computer 2
Compaq Celleron 500, alles onboard.
Beeldscherm
Philips 109B5
KVM Switch
Sweex 2 ports KVM PS2 switch met audio compact.
=> www.mjdejong.nl <= Tja, de jouwe is sneller! Deze is betaald.