Toon posts:

[UT2004] Reboot zichzelf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn systeem loopt vast als ik >20 min gespeeld heb (ut2004) ... Hij loopt niet uit zichzelf vast, maar als ik naar het menu ga >> exit ... hij loopt dus vast als ik uit UT2004 ga na meer dan een kwartier gamen... In plaats van normaal afsluiten hoor ik dan een hoge piep (geen biospiep) en zie ik 3 sec een blauw scherm met een heleboel text waarna hij uitzichzelf gaan rebooten.

N.B: Dit probleem heb ik bij geen enkel andere game!! Alleen UT2004!

Systeem: http://www.tweakers.net/gallery/103147/sys

Wat is dit voor ongein, wat kan ik ertegen doen?

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-12 22:48
Welke versie van ut2004 heb je?
Welke versie drivers gebruik je?

Zomaar wat vragen hoor, niets anders...

Is het alleen na > 20 min, of ook korter?
Als het alleen langer dan 20 min is, dan zou het een memoryfout kunnen zijn, misschien dat memtest draaien helpt?

Edit: Heb je al een keer geprobeerd om je ini files te deleten(eerst backuppen uiteraard), en dan met de standaard ini's langer dan 20 min te spelen?
ut2004.ini en user.ini

Misschien dat daar een fout inzit..

[ Voor 30% gewijzigd door enira op 21-04-2005 13:32 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Verwijderd

Topicstarter
Welke ini files moet ik precies deleten (+ backuppen) ?

En misschien kort door de bocht: Waar haal ik een memtest?

Lijkt me iig wel vaag als me mem niet goed is, want verder heb ik nergens last van met programma's en games.

Bedankt voor je hulp iig, zover.

Verwijderd

Die foutmelding die je kreeg (dat blauwe scherm) staat als het goed is in de Event Viewer (Configuratiescherm > Administrative tools). Kun je de foutmelding misschien geven?

Overigens kun je bij eigenschappen van je systeem (startup and recovery settings) uitzetten dat hij reboot bij dat blauwe scherm (BSOD genaamd).

memtest kun je vinden op www.memtest86.com