Toon posts:

[XP] 3 partities met Ghosting mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenmiddag medetweakers,

Ik heb hier een wat ingewikkelde kwestie (voor mijn doen dan)

Op het moment zit ik op school en ik kreeg een speciale opdracht, ik moet namelijk voor volgend jaar een soort configuratie ontwerpen zodat de pc's hier op windows xp kunnen gaan werken (op de verwisselbare harde schijven) maar wél een ghosting mogelijkheid hebben. nu is dus het probleem dat er 3 partities moeten zijn, het moet zoals volgt zijn:

Partitie nr. 1: Dos / Menu (met keuzes als: XP Starten, Image Terugzetten en Image maken (met wachtwoord beveiligd))

Partitie nr. 2: Windows XP + Toepassingen

Partitie nr. 3: Hidden Image Partitie

Het probleem is dat het niet zo moeilijk is om dit te doen met windows 98, maar met windows xp schijnt het problemen te geven..

Ik zou graag willen weten wat jullie oplossing hier voor is.

alvast bedankt,
Similar

• Kliniclown
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 16:44
Wat heb je zelf al uitgezocht. Als het een opdracht is als in huiswerk dan stel ik voor dat je het zelf uitzoekt, daar heb je het meest aan.

Verwijderd

Topicstarter
het is niet een opdracht als in huiswerk, hij had gewoon zoiets van 'die jongen loopt voor op de klas en dat moet nog gebeuren dus zoek het maar uit en gebruik alle middelen die je tot je beschikking hebt'

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan prima met wat nadenken en er wat tijd aan te besteden. Lees Windows Operating Systems - Policy en Algemene gedragsregels (Netiquette) goed door. Daarin staat heel veel info over wat we van een topicstart.

Louter een opdracht copy-pasten is niet voldoende. We verwachten dat je zelf uitgebreid onderzoek doet alvorens een topic te openen. Wat je gezocht, gevonden en geprobeerd hebt willen we altijd graag weten, en dat ontbreekt. Vandaar dat ik dit topic sluit :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.