Toon posts:

[Excel]data terughalen uit overschreven bestand *

Pagina: 1
Acties:
  • 227 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist wat gegevens uit een Excel (2000) bestand gewist en het bestand vervolgens opgeslagen (en afgesloten) i.p.v. opgeslagen ALS een nieuw bestand. Nu zijn die gegevens dus pleite, ctrl-z werkt niet meer en de backup cd van vorige week blijkt stuk... ELLENDE!!!

Wie weet een oplossing? Bedankt alvast!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je topictitel is nogal schreeuwerig, "HELP!!" erinzetten is niet nodig en komt nogal opdringerig over, ik heb hem bij deze even veranderd, en wat informatie over het echte probleem toegevoegd "probleem" zegt natuurlijk niets.
Mijn gok is trouwens dat je pecht hebt als je geen backup hebt, maar ik ben geenszins een excel-expert, wat heb je verder nog geprobeerd behalve op ^Z drukken?

[ Voor 9% gewijzigd door blaataaps op 21-04-2005 12:53 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:30

André

Analytics dude

Mwah, als je excel zo ingesteld hebt dat hij automatisch een reservekopie bijhoudt dan heb je een kans dat je die terug kunt halen. Maar het origineel is definitief veranderd en dat zul je ook niet kunnen terughalen.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Opnieuw inkloppen. Er zijn geen andere oplossingen. En ook de FAQ hier doorlezen. Want dit is niet de manier van topics posten zoals dat hier op GoT de bedoeling is.