Probleem met socks proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AngryAngel
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01-04 22:42

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
Ik heb voor een thuisnetwerkje een proxy opgezet voor http, mail, ftp en socks.
De socks proxy wil ik gebruiken voor napster. Maar dit krijg ik dus niet aan de praat.

Ik gebruik allegroSurf voor de proxy, deze maakt dus een hoop verschillende proxy's aan. Nou maak ik dus ook een SOCKS proxy aan, en bij napster stel ik deze in (IP, port etc) dan connecten, en .. Nada..
"Unable to resolve server.napster.com!" komt er te staan. De gegevens staan wel degelijk goed. gewoon het IP van de computer waar de socks proxy op staat en het ingestelde port nummer. Op socks4 hoeft geen username en pw ingevuld te worden, dus die velden zijn leeg. Maar ik heb ook socks 5 proxy geprobeerd, en hiervoor een username en PW gemaakt, ingevuld en weer... Nada...

Iemand die hier ervaring mee heeft? thnx

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:09
dit probleem heb ik ok met een computer. op de ene pc kan ik verbinden op me wingate socks proxy en met de andere pc lukt dat weer niet!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Verwijderd

en ik heb precies hetzelfde.....

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
niemand een oplossing?

Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Euh, misschien gewoon een poortje laten forwarden naar je pc?

• AngryAngel

AngryAngel

Veni Vidi Vici

Topicstarter
hoe bedoel je?

Pagina: 1