Kunnen we binnenkort een GMessenger verwachten ofzo? ik word namelijk ziek van dat msn. en ik ben tevreden over de services van google tot nu toe dus het zou wel chill zijn als er ook een GMessenger zou komen.
Wat is nu je discussiepunt vraag?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Als je zo'n fan bent van Google, waarom heb je dan niet even gezocht
Verder zou ik de Forum Faq eens doorlezen, je mag namelijk best je problemen posten en discussie punten aandragen, maar het is wel de bedoeling dat je eerst zelf wat moeite doet om een goede begin post te maken
.
Verder zou ik de Forum Faq eens doorlezen, je mag namelijk best je problemen posten en discussie punten aandragen, maar het is wel de bedoeling dat je eerst zelf wat moeite doet om een goede begin post te maken
[ Voor 57% gewijzigd door dr snuggles op 21-04-2005 12:17 ]
het is er al, maar het is een virus
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:44
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Je kan msn makkelijk verwijderen via configuratiescherm. Dat lost je probleem zo opVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:11:
ik word namelijk ziek van dat msn.
Ik zou zeggen: pak je C++ boeken erbij en bouw een goede instant messenger.
Verder: dit is op dese manier nu niet bepaald een interessante discussie, daarom sluit ik dit topic. Het waarom perse Gmessenger snap ik ook niet, er zijn tientallen alternatieven voor MSNM. Kijk voor de grap eens naar het bloemetje in onze profielen
Verder: dit is op dese manier nu niet bepaald een interessante discussie, daarom sluit ik dit topic. Het waarom perse Gmessenger snap ik ook niet, er zijn tientallen alternatieven voor MSNM. Kijk voor de grap eens naar het bloemetje in onze profielen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()