Ik ben in het bezit van een Nokia 6230 en een Nokia 6230i. Ik wil hiervoor een carkit aanschaffen en zit te denken aan een de Parrot CK3100. Mijn vraag is of deze carkit (of mogelijk andere carkits) beide telefoons tegelijk ondersteunen.
Ja wel beide ondersteund....maar niet tegelijk bellen. Dus eentje kan er maar verbinding hebben..
Welke parrot had je op oog ? CK3000 CK3100 CK3300 ??
Welke parrot had je op oog ? CK3000 CK3100 CK3300 ??
Ik zit te denken aan de CK3100.
Het wisselen tussen de toestellen, gaat dat een beetje vlot? Dus als ik gebeld wordt op het ene toestel, kan ik dan nog snel wisselen?
Het wisselen tussen de toestellen, gaat dat een beetje vlot? Dus als ik gebeld wordt op het ene toestel, kan ik dan nog snel wisselen?
Ik heb zelf een ck3000, en dat wisselen is niet te doen. Gebruik zelf een Motorola V600 en een V3, en bij beide bluetooth aan laten staan geeft al problemen. Het is dus de een of de ander. Ligt volgens mij meer aan bluetooth dan aan de carkit.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:10:
Ik zit te denken aan de CK3100.
Verwijderd
Ik heb een Parrot 3000 en dat wisselen lijkt me niet te doen. Wat ie wel goed doet is de volgorde aanhouden van aanloggen gsm. Dus als mijn vrouw en ik gelijktijdig instappen (met beide gsm aan) dan logt ie toch eerst mijn gsm in. Mijn vrouw krijgt dan geen verbinding met de carkit (daar merk je overigens niks van). Als ik er niet bij ben dan logt de carkit de phone van mijn vrouw in (al duurt dat iets langer omdat ie eerst checked of mijn telefoon niet in de buurt is).