Sinds wij ISA server als proxy gebruiken hebben we problemen met sommige internetpagina's. Allerlei zaken worden niet netjes weergegeven, vaak helpt het om een (of meer) keer F5 te rammelen. Sommige pagina's waarvoor je moet inloggen (tiscali webmaiI, leverancierssite voor het bestellen van vanalles) doen het gewoon helemaal niet. Ik vermoed dat het te maken heeft met Javascript, maar krijg geen goede foutmelding. Ik heb al in de IE settings gezocht maar niks raars kunnen vinden, de logging van ISA heeft het over een 'failed connection attempt' naar een IP adres wat ik ook niet kan pingen vanaf het interne netwerk. Ook Google is dit keer niet mijn vriend.
Er is in ISA geen rule ingesteld dat er niet gebrowsed mag worden, er is wel ingesteld dat er geen zaken als MSN en webradio zijn toegestaan (ivm bandbreedte)
Voorbeeldjes:

Edit: na het weggooien van alle temp internetfiles gaat het iets beter, maar nog neit altijd, en nog niet voor de sites waar ik helemaal niet inkom.
Het gaat trouwens om ISA 2004 en IE 6 met SP1
Er is in ISA geen rule ingesteld dat er niet gebrowsed mag worden, er is wel ingesteld dat er geen zaken als MSN en webradio zijn toegestaan (ivm bandbreedte)
Voorbeeldjes:
Edit: na het weggooien van alle temp internetfiles gaat het iets beter, maar nog neit altijd, en nog niet voor de sites waar ik helemaal niet inkom.
Het gaat trouwens om ISA 2004 en IE 6 met SP1
[ Voor 9% gewijzigd door zomertje op 21-04-2005 11:50 ]
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun