Toon posts:

[OpenOffice Writer]Table of contents

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een front pagina met de volgende layout
logo
tekstvervolg van tekst
toc
weer wat anders

Er is dus een boven-deel en een onder-deel die de volledige breedte beslaan. In het midden zit een deel met twee kolommen.

Hoe krijg ik de inhoudsopgave nu in de rechter kolom. Als je in OOo een toc plaats, wordt deze automatisch als een nieuw tekstveld (om het zo te noemen) geplaatst. Dus op de plaats van 'weer wat anders'.
Hoe krijg ik OOo zo gek om het op het einde van de tweede kolom te plaatsen?

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Welke versie van OOo gebruik je? Ik heb met 1.9.93 hier geen problemen mee, hoewel ik niet zeker weet of ik jouw situatie wel goed heb nagebootst.

Verwijderd

Topicstarter
Versie 1.1.2 voor Windows. Ik gebruik zowel Win2000 als Win98.

Het probleem komt voor als ik direct een document opmaak in Writer met de hierboven gegeven layout of als ik een word-document dat als zodanig is opgezet, open.

Verwijderd

Topicstarter
schopje

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Is het mogenlijk een voorbeeldje on-line te zetten? Want ik kan het probleem met 1.9.93 niet nabootsen. Heb je ook al geprobeerd naar 1.1.4 te upgraden?

Verwijderd

Topicstarter
http://www.rhc.org.za/test/test.sxw

Met upgraden wil ik wachten totdat versie 2 stabiel is. Weet niet zeker of dat al zo is.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2005 14:38 ]

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Ik heb jouw voorbeeld ingelezen en in 1.9.93 werkt het ook niet. Ik heb een nieuw document gemaakt naar jouw voorbeeld (misschien dat de 'conversie' een bugje had), maar dat mocht ook niet helpen. Helaas dus.....

Wat wel raar is dat als je een pagina in kolommen verdeeld (dus niet een stukje tekst als Column definiëren) dat het dan wel lukt.

Overigens is 1.9.93 alwel vrij stabiel, hoewel ik geen advanced gebruiker ben.
Pagina: 1